- Admin
- #21
- 6 985
- 15 153
Czy opływowe kształty pocisków samonaprowadzających są pedalskie? Czy jednak agresywne?
Premislaus napisał:Nie wyobrażam sobie dorosłego mężczyzny jeżdżącego czymś takim:
kr2y510 napisał:Nie wiem po co to wymyślają. Chyba dla tych co mają za dużo kasy.
Chcesz być niezależny to kup sobie stare auto. Tak głosi powtarzane przez wielu zdanie, ale to nie jest rozwiązanie, tylko raczej tymczasowe obejście.
Łada nadal produkuje auta, które robione są robione w starej koncepcji. Tylko, że to są po prostu nowe stare samochody. Można też sobie kupić sobie zupełnie nową tarkę do prania i prać w rzece.
Tytuł trochę na siłę, bo przecież o to Muskowi chodziło, ale poza tym - coś się zmienia.To wszystko są elektryczne samochody. Tesla Model S, Chevy Volt, elektryczny Ford Focus, jakieś elektryczne BMW no i Tesla Roadster. Można i tak.
Niestety, wszystkie są bardzo drogie. Aby elektryk był tani, musi być przy okazji brzydki.
We've all heard how the Tesla Model S is "faster" than most sports cars (and super cars) but that's clearly just about acceleration. Let's see how it fairs on a lap of a 4.1 mile twisty-turns race track. Oops, not so fast any more. At VIR it did the grand course (4.1 mile) in a lap time of 3:17.4 - that's nearly 12 seconds slower than a Lexus GS F which is less than two-thirds the price. It was nearly 14 seconds slower than a Ford Focus RS which is less than a third the price and a Camaro, at roughly one-third the price, beat it by 22 seconds.
As for the super cars - McLaren's new 570S ($187K vs. Tesla $134K), the lowest-priced McLaren, beat it by 30 seconds!
So while it will out-accelerate all of those cars from a stop, it quickly loses any advantage it has over any appreciable distance and especially when you throw some curves into the mix. In addition there's a straight on VIR where cars like the McLaren will exceed the top speed of the Tesla so it also has a disadvantage there.