Gry komputerowe

Cptkap

Well-Known Member
701
3 230
Zdjęcie teamu od "Hatred". Warto zobaczyć ze względu na koszulkę typka w środku:
aUlaZtE.jpg


Obstawiam też że dodatki DLC "Ta Jesień" i "Dzień Sznura" to pewnik.
 
Ostatnia edycja:

gelerth

Atlas Zbuntowany
107
278
Ciekawe rzeczy dzieją się "karciankowej" grze związanej z FIFA - Ultimate Team. W ramach walki ze spekulacją tj. sprzedawanie wewnętrznej waluty za prawdziwą kasę postanowiono regulowac ceny kart ( min. i max. ). *
http://forum.ea.com/uk/posts/list/3033383.page
Jestem ciekaw jak ten eksperyment wypadnie.


* Chodzi o to, że sprzedający monety kupowali od klientów nic nie warte karty.
A EA woli by ludzie wydawali kasę na ich paczki z kartami.
 

FatBantha

sprzedawca niszowych etosów
Członek Załogi
8 902
25 794
Uprzejmie informuję, iż:

KotOR II w CD-Action!
2015-03-09 22:09:56 Lorn
Jeśli do tej pory nie macie w swojej kolekcji jednej z najlepszych gier RPG osadzonej w świecie Gwiezdnych Wojen to już jutro będziecie mieli okazję to nadrobić, w wyjątkowo atrakcyjnej ofercie.
Pismo CD-Action znane jest zapewne wielu grającym fanom Gwiezdnych Wojen. Z okazji 19 urodzin redakcja przygotowała bardzo smakowity numer. Do jutrzejszego wydania dołączone będą trzy gry w pełnych wersjach a jedną z nich będzie właśnie Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords. Pełną zawartość pisma możecie zobaczyć tutaj. Całość kosztować będzie zwyczajowe 15,99zł.

Warto zwrócić uwagę na zmiany jakie zachodzą w polityce Lucasfilmu względem dorobku LucasArts, a podyktowane zapewne decyzjami na szczycie władz - w Disney'u. Niedawno pokaźna grupa gier trafiła na Humble Bundle, ale teraz mamy do czynienia z prawdziwą rewolucją. KotOR II dołączony jako cover do CD-Action będzie jednym z pierwszych takich przypadków na świecie, a na pewno pierwszym w Polsce, kiedy gra z logiem LucasArts zostaje dołączona do pisma.

Jednocześnie nie należy się spodziewać w najbliższym czasie zamieszczenia w piśmie pierwszej części gry. Na drodze stoją problemy licencyjne. Pierwszy KotOR tworzony był przez studio BioWare, które od kilku lat jest częścią Electronic Arts, a to jest znane z bardzo restrykcyjnego podejścia do udzielanie licencji na covery - nie robi tego.
Hehe... Kreia. <3
 

FatBantha

sprzedawca niszowych etosów
Członek Załogi
8 902
25 794
O wilku mowa.

X-Wing, TIE Fighter i inne klasyki LucasArts już do kupienia na GOG.com
28.10.2014 15:36
Sklep GOG.com rozwija się prężnie w kierunku oferowania gier zupełnie nowych, ale oczywiście nie zapomina się o tym, na czym Good Old Games pięknie nam wyrosło, a więc klasycznych propozycjach dla tęskniących za starymi dobrymi czasami. Chociaż LucasArts niestety już nie istnieje, dogadano się z Disneyem, czego efektem jest zestaw niezapomnianych tytułów z dawnych lat, z X-Wingiem oraz TIE Fighterem na czele.

Niejeden gracz na tych dziełach z nurtu Gwiezdnych wojen się wychował i wykończył niegdyś myszkę czy joystick. Wielu z łezką w oku zakupi sobie teraz wznowienia choćby dla zasady, tak jak Electro Body. Poza przystosowanymi do pracy pod Windowsem Star Wars: X-Wing Special Edition oraz TIE Fighter Special Edition, oferta sklepu została również poszerzona o niezapomniane RPG Knights of the Old Republic, a także szereg legendarnych gier przygodowych. Wszystko to dopiero pierwsza partia nowych tytułów.

Zanim Telltale wzięło się za opowiadanie dziejów dwójki niecodziennych zwierzęcych detektywów (psa i królikopodobnego psychola) w odcinkach, to Sam & Max Hit the Road powalało nietuzinkowym humorem oraz podejściem do tematu. Któż też nie wspomina miło Indiana Jones and the Fate of Atlantis, jedną z najlepszych przygodówek wszech czasów? Oczywiście na GOGu kupić można do tego także The Secret of Monkey Island, w odświeżonym wydaniu. Docelowo dostać mamy przeszło 20 produkcji sprzed lat.

Przypomnijmy dla porządku kilka innych hitów LucasArts. Nie doczekamy się niestety Day of the Tentacle HD, więc pozostaje liczyć na wejście do sprzedaży oryginalnej wersji gry. Gracze na bank wypatrują też kolejnych odsłon Monkey Island, nieco niedocenionej kosmicznej przygodówki The Dig, czy męskiej opowieści o motocyklistach, czyli Full Throttle. Trudno powiedzieć, co z kultowym w pewnych kręgach Grimem Fandango, podnoszonym aktualnie do obecnych standardów przez Double Fine. Być może szybciej zagramy w klasyczną odsłonę, przystosowaną do działania na nowych komputerach.

E tam, od dawna mam już obie wersje tych gier, chociaż ciekawi mnie jakie bonusy przygotowali.
W nawiązaniu do klimatów TIEowych - gra ta cieszyła się tak wielkim sentymentem i uznaniem swoich fanów (a wśród nich tych bardziej utalentowanych graficznie), że powstał krótkometrażowy film animowany. Oczywiście mogłoby być lepiej,
bo jak wiadomo:
2318e369810d.jpg
a animacja jest utrzymana we wchodniej stylistyce, no i zjebano muzykę, która do starwarsów nie pasuje. Tak czy owak, odwzorowanie klimatu z gry, wykorzystanie dźwięków i lokacji (wraz z pomieszczeniem na odprawy z ekranem taktycznym przy którym kiedyś produkował się porucznik Gruber (Guy Siner)) powoduje nawroty sentymentu do czasów młodości, gdy trzebiło się Rebeliantów godzinami.

Rozprawa bohaterskiej marynarki korwinistycznej monarchii z lewackimi, prawoczłowieczymi i prawoobcymi teokratami od Mon Mothmy. W rolach głównych statki: koreliańskie korwety, fregata Nebulon-B, parę gwiezdnych niszczycieli, krążownik przechwytujący (Interdictor), Y-Wingi, X-Wingi, oraz rodzina myśliwców typu TIE wraz z bombowcem z jakąś imperialną lasią.

 

Hitch

3 220
4 877
GTA V Remastered

Od paru tygodni pykam na PS4. Fenomenalnie poprawiona grafika, przy której i tak rewelacyjnie wyglądające na PS3 GTA v przypomina końcowe tytuły z PS2. Masa nowych rzeczy (bronie, pojazdy, poboczne misje), detali (marszcząca się skóra na twarzach postaci!), wuchta nowej muzy ("Carry on My Wayward Son"!) i czadowy, zrobiony niemal od zera tryb FPP (choć trochę niedopracowana animacja postaci w nim, kiedy patrzy się w lustra lub na cień). Oprócz nowości to dalej rewelacyjna gra, którą można przechodzić od nowa w nieskończoność. Scenariusz, aktorstwo i reżyseria to poziom na chwilę obecną nieosiągalny w mainstreamowym kinie akcji. Tak łączyć super napisane postacie z wartką, wybuchową akcją i dogłębnym komentarzem społecznym potrafi tylko Rockstar. Powtórzę się i stwierdzę, że to taki growy ekwiwalent "South Par", tylko z niesamowitą warstwą audio-wizualną.

Boli mnie tylko jedna rzecz, która tak samo bolała na PS3. Trevor - biseksualny, psycho-socjopata, kanibal, morderca, gwałciciel żywych i umarłych, wierny przyjaciel, Kanadyjczyk i totalny-wolnościowiec-kiedy-akurat-nie-odjebuje-niewinnych ("Od dziecka marzyłem, żeby być międzynarodowym handlarzem broni i narkotyków") w pewnym momencie gry wygłasza kwestię, która nie tylko nie trzyma się kupy, ale i uszy od niej krwawią.

Podczas dialogu o Merryweather (prywatna armia; parodia Black Water) stwierdza, że z racji, że to prywatna agencja to jest droższa niż państwowe wojsko. Argh! Dlaczego, Rockstar? Dlaczego?!

Ale i tak wyjebioza.

12/10





Powyższa scena od momentu potknięcia jest całkowicie improwizowana. Szacun dla aktorów :)
 
Ostatnia edycja:

Alu

Well-Known Member
4 634
9 696
Ja się jaram ale nie mam kompa, który by to udźwignął. Może zagram za rok, tym bardziej że wolałbym grać na maks detalach a trochę mi szkoda kasy na highendową kartę graficzną.

Mają wyjść dwa dodatki, jeden jeszcze w tym roku a drugi w 2016. Pewnie dopiero wtedy kupię sobie "Witcher 3 Complete Edition".
 

Alu

Well-Known Member
4 634
9 696
Tylko trochę głupio, że zazwyczaj można podpierdalać przedmioty z szafek itp a NPC na to nie reagują. Fajna byłaby gra, w której każdy obiekt i miejsce ma swojego właściciela i jak wyciągasz łapy po cudze albo wchodzisz na cudzy teren bez pozwolenia to kończysz w oborniku zadźgany widłami.
 

piezol

Jebać życie
1 263
4 236
Tylko trochę głupio, że zazwyczaj można podpierdalać przedmioty z szafek itp a NPC na to nie reagują. Fajna byłaby gra, w której każdy obiekt i miejsce ma swojego właściciela i jak wyciągasz łapy po cudze albo wchodzisz na cudzy teren bez pozwolenia to kończysz w oborniku zadźgany widłami.
Będziesz musiał przewidzieć pomysłowość graczy, bo:
 
Do góry Bottom