gelerth
Atlas Zbuntowany
- 107
- 278
http://jezebel.com/108-top-aids-researchers-killed-in-malaysia-airlines-cr-1607119208
The Malaysian plane that was shot down over the Ukraine yesterday by a group that has yet to take responsibility contained over 100 of the world's leading AIDS researchers en route to a conference in Melbourne, Australia. Someone may literally have shot the cure for AIDS out of the sky. Great fucking job, humanity.
Nieźle trafili
A nie jest tak, że samoloty maja rózne sygnatury ciepła czy czego tam. Tyle, że kacapy nie potrafiły ich odczytac i pocisk bez namysłu wystrzelili.
Aha
http://www.defence24.pl/news_niewys...c-samolot-jak-dziala-system-buk-rekonstrukcja
Na pojeździe-wyrzutni znajduje się więc tylko ekran zintegrowanego radaru z plamką symbolizującą nadlatujący statek powietrzny. Radar ten tylko zgrubnie jest w stanie określić wysokość, natomiast na pewno nie może przeprowadzić procesu identyfikacji. Najnowsze wozy – wyrzutnie systemu Buk-1M mają zintegrowany system identyfikacji radiolokacyjnej swój-obcy (urządzenie zapytujące), ale w przypadku Ukrainy był to prawdopodobnie system pochodzenia rosyjskiego, który identyfikuje jedynie, czy mamy przed sobą swój samolot, czy „nie swój”. Nie ma natomiast możliwości sprawdzenia w modach S i 3 – czyli tych, jakie wykorzystują cywilne statki pasażerskie.
The Malaysian plane that was shot down over the Ukraine yesterday by a group that has yet to take responsibility contained over 100 of the world's leading AIDS researchers en route to a conference in Melbourne, Australia. Someone may literally have shot the cure for AIDS out of the sky. Great fucking job, humanity.
Nieźle trafili
A nie jest tak, że samoloty maja rózne sygnatury ciepła czy czego tam. Tyle, że kacapy nie potrafiły ich odczytac i pocisk bez namysłu wystrzelili.
Aha
http://www.defence24.pl/news_niewys...c-samolot-jak-dziala-system-buk-rekonstrukcja
Na pojeździe-wyrzutni znajduje się więc tylko ekran zintegrowanego radaru z plamką symbolizującą nadlatujący statek powietrzny. Radar ten tylko zgrubnie jest w stanie określić wysokość, natomiast na pewno nie może przeprowadzić procesu identyfikacji. Najnowsze wozy – wyrzutnie systemu Buk-1M mają zintegrowany system identyfikacji radiolokacyjnej swój-obcy (urządzenie zapytujące), ale w przypadku Ukrainy był to prawdopodobnie system pochodzenia rosyjskiego, który identyfikuje jedynie, czy mamy przed sobą swój samolot, czy „nie swój”. Nie ma natomiast możliwości sprawdzenia w modach S i 3 – czyli tych, jakie wykorzystują cywilne statki pasażerskie.
Ostatnia edycja: