Jakie filmy ostatnio oglądaliście?

workingclass

Well-Known Member
1 847
3 147
Ktoś inny napisze coś o Triple Frontier? Najpierw byłem ciekawy filmu, ale potem przeczytałem sporo negatywnych komentarzy o tym filmie i mi się odechciało oglądać.
Ktoś to pewnie oglądał z forum, w końcu np w Warszawie byłko kilka większych reklam tego filmu.
Ja zaliczyłem to wczoraj, nie polecam, słabe, miejscami naiwne dwie godziny zmarnowanego czasu. Lepiej sobie jeszcze raz Heat z 1995r obejrzeć.
 

wah

Well-Known Member
1 579
6 669
"Sny wędrownych ptaków" w reżyserii małżeństwa Cristiny Gallego i Ciro Guerry.



Kolumbia - przełom lat 60. i 70. Nieskażony cywilizacją świat. Kultura bardzo nam obca. Obrządki, wierzenia rdzennego ludu Kolumbii i narkobiznes od zupełnie innej strony. Moim zdaniem warto udać się do kina.

 

MaxStirner

Well-Known Member
2 345
4 005
Nie obejrzę programowo i nawet nie dlatego że mówi nieprawdę (może nawet wręcz odwrotnie). Tyle, że to jednocześnie polityczna agitka i mocno pompowany balon, Sekielskiego nie byłoby stać na zrobienie obiektywnego dokumentu - np o przejadaniu funduszy z Ue czy czymkolwiek wbrew własnej opcji politycznej - nawet jakby go takim tematem pieprznąć prosto między oczy
 

Redrum

Active Member
698
166
Świetny dokument, potrzebny w naszym kraju - już obrodził w pozytywne reakcje (wypowiedź prymasa Polski) i działania (rezygnacja jednego z "bohaterów") - podobnie przedstawił problem części społeczeństwa, które mocno wypierało proceder jak i apatię KK - plus uderzenie w polskiego złotego cielca - trudno narzekać - choć ogląda się niesamowicie ciężko.
 

Slavic

Wolnorynkowiec
362
935
Kaczyński już zapowiedział, że podniesie wiek przyzwolenia do 17 lat. Już widzę jak chłopak 18-letni w liceum czy technikum całuję się ze swoja o 2 lata młodszą dziewczyną i zawija go psiarnia za pedofilie. Prawda jest taka, że nie ważne czy typiara ma 15 lat (minimalny wiek przyzwolenia w Polsce) czy 60 lat. Gwałt to gwałt czy jakieś inne dziwne zachowania. Nie ważny wiek, ważne czy prywatność i zgoda zostały zachowane
 

Hitch

3 149
4 481
Moja opinia na temat tego dokumentu z Forum KMF:

Słabe to. Pierwszy segment z konfrontacją ze 150-letnim księdzem to w ogóle żal.pl. Dziad był tak stary, że wszystko można było mu wmówić i tylko przytakiwał. A potem historia kolesia, który w wieku 11 lat nie wiedział co to walenie konia, a potem jeszcze dał dupy temu samemu księdzu kilkanaście razy w ósmej klasie. Już to widzę, jak nastolatek wbrew swojej woli daje się zaciągnąć na plebanię tyle razy. Jak dla mnie to był pedalski romans, a kolo dopiero zaczął odpierdzielać jak ksiądz go rzucił. No i co dalej? Miks pierwszych dwóch segmentów. Znowu 150-letni klecha i koleś, który się z nim rypał dobrowolnie. Nawet pada stwierdzenie, że sam gadał "niech mnie ksiądz popieści trochę". I to cały dokument. Typiara, która nagle po 30 latach postanawia skonfrontować się z dziadziem z demencją, gruby luj z zezem rozbieżnym, który wyznał żonie, że ruchał się z księdzem dobrowolnie, a ta od niego odeszła i się mści teraz oraz koleś, który też sam chciał i nawet nie pokazał ryja i zmienili mu głos.

Żeby nie było. Jestem hardkorowym ateistą, kościół uważam za jedno wielkie gówno, a wiernych za upośledzonych umysłowo w większym lub mniejszym stopniu. Śmieję się z każdej religii i nie zamierzam jej bronić, ale ten dokument to gówno.

Teraz poproszę taki sam o burdelu, co to niedawno wyszło, że w nim nieletnie dymają obecni politycy. Co, nie da rady? Na kościół łatwiej najeżdżać? OK...

https://forum.film.org.pl/Thread-Tylko-nie-mów-nikomu-reż-Tomasz-Sekielski--5188
 

tosiabunio

Grand Master Architect
Członek Załogi
6 693
13 640
A to byłby całkiem spoko dokument, gdyby wywalić tych dwóch kolesi, którzy pełnią tam rolę bardziej fabularną niż dokumentalną. Ich wiarygodność jest bardzo niska i widać, że mają za zadanie podbić emocjonalnie dokument i zostawić wrażenie, że pedofila w kościele to nie tylko te bezsprzeczne przypadki, ale to cała gama jeszcze innych, których ofiary nie mogą dojść sprawiedliwości, bo im biskup nie chce w dowolnym momencie drzwi otworzyć.

Skrócony do godziny i pozbawiony tych ogarniętych obsesją kolesi, byłby wystarczająco mocny. Szkoda tylko, że zabrakło trochę jakieś napastliwości ze strony dziennikarzy, którzy nie podręczyli jednak jakoś hierarchów - na pewno byłoby to lepsze niż posiłkowanie się tymi dwoma kolesiami.

No i rzeczywiście zabrakło informacji nt. tego, że wielu z zdemaskowanych księży to TW, co jednak może znacząco wyjaśniać, czemu nic się w ich sprawach nie działo i nie dzieje.
 
D

Deleted member 6431

Guest
Już widzę jak chłopak 18-letni w liceum czy technikum całuję się ze swoja o 2 lata młodszą dziewczyną i zawija go psiarnia za pedofilie
Ja sie jeszcze z tym nie spotkałem żeby psiarnia za pocałunek karała bo pocałunek może być z dzieciakiem jak go z przedszkola odbierasz może być na powitanie z matka ojcem albo z koleżanką różne mogą być ale jak znasz jakieś fakty co psiarnia za to karała to podaj bo wszystko możliwe.
Chodzi o to żeby żeby debile nie wykorzystywali niedojrzałej fizycznie seksualnie i emocjonalnie dziewczyny i w ten sposób nie rozjebali jej resztę życia. Jakby wiek przywolenia wynosił 10 lat to też by taką brali do seksu dla spelnienia swoich mokrych snów???A konsekwencje w postaci ciązy???Jak nie ma co z ujem robić niech go umoczy we własnym gównie. Powinien iśc się taki debil leczyć. Pewnie że w tym wieku wszystko zdarzyć się może i jakbym widział że chlopak mojej 15 letniej córki jest ok i zaszła z nim w ciąże i chcą być razem to bym pomógł im wychować dziecko żeby skończyli szkołę i mogli mieć normalne zycie.Nie wyrzuciłbym z domu za to córki jak zjeby niektóre robią Ale gdyby uprawiał z nią seks jakiś podły gnojek co ją zostawi i jeszcze wyśmieje i będzie się tym chwalił to bym mu jaja i łeb upierdolił.
Szkoda szczempić ryja. co się kurwa teraz odpierdala na tym świecie.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Redrum

Active Member
698
166
Oskarżenia o nieplanowanie dokumentów o wszystkich innych grupach społecznych są zupełnie z dupy z natury, ale jeszcze większa beka jest taka, że w 2014 roku Sekielski jak najbardziej wypuścił dokument o religii pokoju XDDDD
 
OP
kr2y510

kr2y510

konfederata targowicki
12 453
22 418
Ja sie jeszcze z tym nie spotkałem żeby psiarnia za pocałunek karała
Kilka lat temu była głośna sprawa jak strażacy miejscy zwinęli całującą się w parku parę. Chłopak miał 15 lat, a dziewczyna 14. Zamknięto chłopaka w areszcie i postawiono mu zarzut pedofilii.
Tak wygląda walka z pedofilią w praktyce.
 
Do góry Bottom