Hulaj dusza – piekła nie ma, czyli na drodze i bezdrożu.....

OP
workingclass

workingclass

Well-Known Member
1 867
3 256


http://motoryzacja.interia.pl/wiado...dzie-a1-rejestruja-predkosc-jazdy,nId,1462789

Juz nie tylko na boisku można otrzymać czerwona kartkę.
Tak jest np. na autostradzie A1. Jak wyjaśnia TVN24 rzecznika firmy GTC (operatora autostrady) Anna Kordecka, na bramkach znajdują się kamery, a system rejestruje czas przejazdu. Jeśli ktoś zbyt szybko pojawi się na bramkach zjazdowych system informuje o tym kasjera, który... wręcza kierowcy czerwoną kartkę, czyli specjalną ulotką traktującą o bezpieczeństwie.

Na podstawie czasu przejazdu między bramkami na autostradzie A1 nie można wystawić mandatu. Nie należy jednak zapominać, że po autostradzie poruszają się nieoznakowane radiowozy policji autostradowej, wyłapujące kierowców ze zbyt ciężką nogą.
 

Trigger Happy

Mądry tato
Członek Załogi
2 946
866
Hulaj dusza piekła nie ma czyli nowa moda z USA - coal rolling



Gazowanie priusa :D



Lets petition the government to ban this kind of intentional pollution. If you are caught doing this shit, which it won't be hard to catch, your vehicle will be towed to the nearest junk yard and scrapped. Once it has been scrapped, it will be recycled, and the money will go to solar energy research.
PS. Świeci się jak miliony lajków .. lalalala...
 

GAZDA

EL GAZDA
7 694
10 207
jaka nowa moda? ja to robiłem w europie zanim w usa wpadli na pomysł że dizla nie tylko do traktorów i ciężarówek sie montuje hehe

szczególnie lubiałem jak mi sie nudziło w staryuch ciężarówkach dusić silnikowym hamulcem z górki i jak ktoś wyprzedać chciał puszczałem dymka hehe
 

Patriciush

akcjonariusz Najjaśniejszej RP Sp. ZOO
118
259
Panowie, ale w akapie Frog na zdecydowanej większości prywatnych dróg też sobie nie poszaleje...
 
649
1 137
Jakich drogach...

Poważnie, to zgadzam się. Decyduje rynek, a większość klientów chce tylko przejechać dany odcinek bezpiecznie. IMO będzie pod tym względem gorzej niż jest teraz, bo ściganie "piratów drogowych" będzie skuteczne. No, przynajmniej ja tak to sobie wyobrażam.
 
OP
workingclass

workingclass

Well-Known Member
1 867
3 256
O juz widzę, otwierają sie możliwości, każdy Boguś bedzie marzył o kuloodpornej osłonie silnika. :)
 

FatBantha

sprzedawca niszowych etosów
Członek Załogi
7 847
21 974

FatBantha

sprzedawca niszowych etosów
Członek Załogi
7 847
21 974
Potwierdzenie poprzedniego newsa.

Wstępna opinia biegłego ws. rajdu "Froga": Nie było bezpośredniego zagrożenia katastrofą
MIEŚ
15.07.2014 , aktualizacja: 15.07.2014 13:12
Dziś prokuratura miała poznać opinię biegłych ws. szaleńczych rajdów Roberta N., pseudonim "Frog", ulicami stolicy. Niestety biegli nie zdążyli na czas i ekspertyzy mają dostarczyć do 30 lipca. Według ich wstępnych opinii kierowca "nie doprowadził do bezpośredniego zagrożenia katastrofą".

Plotki o wstępnej opinii biegłych potwierdziła dziś Iwona Śmigielska-Kowalska z płockiej prokuratury, która zajmuje się sprawą rajdów bmw. - Kierujący pojazdem poruszał się, zagrażając innym uczestnikom ruchu, niemniej biegły wskazał, że nie doprowadził do bezpośredniego zagrożenia katastrofą, ale to wstępna opinia ustna, tylko i wyłącznie na podstawie nagrania - zaznaczała prokurator na antenie TVN24.

Co takiego więc musiałoby się wydarzyć na drodze, aby móc uznać, że "Frog", szarżując swoim bmw M3, mógł stworzyć takie zagrożenie? - Jest to czasami bardzo trudne do zweryfikowania - przyznaje rzeczniczka prokuratury. - Mówimy o tym, gdy kierowca doprowadzi do takiej sytuacji, która w każdej chwili, już nawet bez jego udziału, może przerodzić się w katastrofę w ruchu lądowym - wyjaśnia Śmigielska-Kowalska.

Prokurator zaznaczyła jednak, że "opinia biegłych jest istotnym dowodem, ale prokuratura podejmuje decyzję, biorąc pod uwagę wszystkie aspekty sprawy".

Robert N., pseudonim "Frog" i "Boguś", zasłynął tym, że w czerwcu br. publikował w internecie serię filmików ze swoich rajdów ulicami stolicy. Na jednym z nich udokumentował, jak łamiąc przepisy, nie niepokojony przez policję, przejechał w ten sposób ok. 30 km.
Komentarze też się potwierdzają, chociaż nazwisko nie padło....

szpung
4 godziny temu Sprawa dotyczy syna bogatej wplywowej osoby wiec maly nie ma sie czym przejmowac wlos mu ze lba nie spadnie
 
OP
workingclass

workingclass

Well-Known Member
1 867
3 256
No właśnie, jakaś to strasznie tajemnicza osoba i pewnie strasznie bogata, najpierw w ogóle była prokuratorem, co sie okazało nie prawda. Nie bronię chłopaka i jeżeli używa koneksji do wywiniecia sie z tego to mi sie nie podoba, ale jeżeli nie, to mi sie nie podoba, za swoją nieudolność i presję z góry koniecznie go chca za cos udupic.
 
Ostatnia edycja:

father Tucker

egoista, marzyciel i czciciel chaosu
2 339
5 902
Nie wiedziałem, ale nasz Borat z pałacu prezydenckiego podpisał nowelizację ustawy pozwalającą jeździć motocyklami do 125 ccm mając tylko prawko B. Tu dyskusja u Gozdyry, dziennikarz to naprawdę spoko gość, w akapie by się świetnie odnalazł :)

 
OP
workingclass

workingclass

Well-Known Member
1 867
3 256
Od 5:50 min. policjant " Tam, kultura, dyscyplina, poszanowanie przepisów prawa jest na troszeczkę wyższym poziomie niż w Polsce"

Zacząłem robić prawo jazdy kat C i C+E,
Najpierw musze zrobić profil kandydata na kierowcę( do wszystkich innych prawo jazdy tez potrzebny) wydaje to wydział komunikacji, w dwa dni robię badania ( laryngolog, okulista, psycholog, lekarz uprawniony do wydawania orzeczeń, wszystko prywatnie, zapłacone) jadę do wydziału komunikacji urzędnik spojrzał na orzeczenie i mówi - niestety to orzeczenie jest nieważne, od poniedziałku obowiązują nowe druki. :mad::mad:
Osz kurwa, lekarz , od którego mam papier jest 100 km od mojego wydziału komunikacji. No i chuj, czekam lekarz ma mi przysłać mailem na nowym druku a oryginałpocztą.
 

kr2y510

konfederata targowicki
12 502
22 917
Ja właśnie myślę sobie kupić jakąś Aprillę czy inny 125cc, co ma celowo zredukowaną moc do 14,5 KM, a normalnie ma > 30KM. Tak by przeróbka przywracająca moc, sprowadziła się do wymiany chipa i kilku drobnych detali.
 
Do góry Bottom