D
Deleted member 6341
Guest
Luksus podróży lotniczych w latach 30. XX wieku. Niemiecki sterowiec "Hindenburg" od środka. Zbudowany w 1936 roku był wówczas ikoną luksusu. Podróżowanie takimi sterowcami jak niemiecki Hindenburg, zarezerwowane było dla najzamożniejszych. Hindenburg zaczął przewozić pasażerów, ładunki i pocztę z Frankfurtu do New Jersey i z powrotem. Mógł przyjąć na pokład 50 (a następnie 72!) pasażerów i był obsługiwany przez załogę od 40 do 60 osób.
http://vintagenewsdaily.com/inside-...al-what-luxury-air-travel-was-like-in-the-193
3 maja 1937 r. "Hindenburg" wyleciał z Niemiec do USA. O siódmej wieczorem doleciał do Leukherst, jednak o 19.25 po zrzuceniu lin cumowniczych na rufie wybuchł pożar, ogień przeniósł się na dziób i wkrótce nastąpiła eksplozja. Po 34 sekundach od eksplozji statek powietrzny stał cały w płomieniach, po czym upadł na ziemię.Upadek Hindenburga zakończył erę lotów pasażerskich w sterowcach.
The Victims
Some of the crash victims escaped without a scratch. However, many were badly burned and/or had other injuries. Some of the following pictures may be disturbing to see, but they are an important part of the Hindenburg story. Proceed at your own risk...
http://jamesbguthrie.blogspot.com/
http://vintagenewsdaily.com/inside-...al-what-luxury-air-travel-was-like-in-the-193
3 maja 1937 r. "Hindenburg" wyleciał z Niemiec do USA. O siódmej wieczorem doleciał do Leukherst, jednak o 19.25 po zrzuceniu lin cumowniczych na rufie wybuchł pożar, ogień przeniósł się na dziób i wkrótce nastąpiła eksplozja. Po 34 sekundach od eksplozji statek powietrzny stał cały w płomieniach, po czym upadł na ziemię.Upadek Hindenburga zakończył erę lotów pasażerskich w sterowcach.
The Victims
Some of the crash victims escaped without a scratch. However, many were badly burned and/or had other injuries. Some of the following pictures may be disturbing to see, but they are an important part of the Hindenburg story. Proceed at your own risk...
http://jamesbguthrie.blogspot.com/
Ostatnio edytowane przez moderatora: