Przestępczość w USA

tolep

ChNiNK! ChP!
7 750
12 985
Kawi... dlaczego nikt nie nagrywał twojej prelekcji?
Bo raczej nie było warunków technicznych. To był jak sama nazwa wskazuje pierwszy zlot, wszystko było pionierskie. Było około 20 słuchaczy w tym ja, @Ciek @aluzci203 i @Oreł

A ja wyszedłem i tak po półgodzinie, bo zasadniczo uważam dostęp do broni za kwestię ideologiczną. Byłbym za wolnym dostępem do broni osobistej gdyby nawet wykresy szły równolegle - i w tym stanie rzeczy @kawador nie mógł mnie przekonać do niczego :)
 
OP
kawador

kawador

Merchant of Death
Członek Załogi
13 233
19 884
Kobieta na prelce była chyba jedna (nie wiem, bo było ciemno i nie widziałem zupełnie twarzy w dalszych rzędach prócz pierwszego). Zadawała w sumie fajne pytania i była ogarnięta. Ale jakby nie patrzeć, to było typowe echo chamber - gadałem do przekonanych i leciałem na spontanie.

Podobno był Ciek (nie wiem który, nie poznałem) i na 100% był tolep, już trochę pod wpływem ;) Aluzci raczej też był, chyba się nawet witaliśmy na wejściu.

Ogólnie to wielki szacun dla Karola Nowackiego aka Oreł - facet robi mega dobrą robotę.

edit

Od soboty do teraz przybyło mi na fanpejdżu prawie 200 lajków i przebiłem barierę 4 tysięcy polubień. Zatem jakiś wymierny efekt prelki jest ;)
 

mikioli

Well-Known Member
2 592
4 605
Kobieta na prelce była chyba jedna (nie wiem, bo było ciemno i nie widziałem zupełnie twarzy w dalszych rzędach prócz pierwszego). Zadawała w sumie fajne pytania i była ogarnięta. Ale jakby nie patrzeć, to było typowe echo chamber - gadałem do przekonanych i leciałem na spontanie.

Podobno był Ciek (nie wiem który, nie poznałem) i na 100% był tolep, już trochę pod wpływem ;) Aluzci raczej też był, chyba się nawet witaliśmy na wejściu.

Ogólnie to wielki szacun dla Karola Nowackiego aka Oreł - facet robi mega dobrą robotę.

edit

Od soboty do teraz przybyło mi na fanpejdżu prawie 200 lajków i przebiłem barierę 4 tysięcy polubień. Zatem jakiś wymierny efekt prelki jest ;)
Teraz czas na konfrontacje z Szumim ;)
 

tolep

ChNiNK! ChP!
7 750
12 985
Podobno był Ciek (nie wiem który, nie poznałem) i na 100% był tolep, już trochę pod wpływem ;) Aluzci raczej też był, chyba się nawet witaliśmy na wejściu.
Ciek to ten ogolony na zero. A tak przy okazji, tak szybko przemknąłeś po prelekcji, że nie zdążyliśmy cię zapytać czy na zlocie będziesz :)
 
OP
kawador

kawador

Merchant of Death
Członek Załogi
13 233
19 884
Jakie szybko? Przecież jeszcze pół godziny łaziliśmy z Karolem po forcie i oglądaliśmy guny.

Ciek to ten ogolony na zero.
W dalszym ciągu nie wiem który.

czy na zlocie będziesz
Ciek już pytał. Odpowiedziałem, że na teraz nie. Jak się coś odmieni, to go poinformuję.
 

Alu

Well-Known Member
4 082
7 342
Aluzci to ten co siedział w pierwszym rzędzie, unikał kontaktu wzrokowego i nie zadawał żadnych pytań. Ciek chyba usiadł gdzieś z tyłu.

Od strony technicznej przeszkadzało to, że prelegent swoim ciałem zasłaniał obraz z projektora i niestety hałasy z korytarza obok. Prelekcje chyba powinny być w bardziej odosobnionej sali. No i temperatura, nawet piwniczakowi ciężko wysiedzieć w pomieszczeniu, w którym było na oko 10 stopni Celsjusza.

Od strony merytorycznej nie mam większych zastrzeżeń, Kawador mógł się lepiej przygotować ale to co przedstawił było OK. Paru ciekawostek się dowiedziałem, mimo że mniej więcej byłem zaznajomiony już z tematem.

Ogólnie to wielki szacun dla Karola Nowackiego aka Oreł - facet robi mega dobrą robotę.
Zrobił na mnie duże wrażenie. Bardzo inteligentny i rzutki koleś. Chyba go obiorę za swój męski wzorzec.
 
Ostatnia edycja:

Oreł

Well-Known Member
572
420
Kobieta na prelce była chyba jedna (nie wiem, bo było ciemno i nie widziałem zupełnie twarzy w dalszych rzędach prócz pierwszego). Zadawała w sumie fajne pytania i była ogarnięta.
Była to członkini Zbrojowni, córka żołnierza wyklętego, generała Podhorskiego.

Od soboty do teraz przybyło mi na fanpejdżu prawie 200 lajków i przebiłem barierę 4 tysięcy polubień. Zatem jakiś wymierny efekt prelki jest ;)
Zważywszy na małą ilość słuchaczy samej prelekcji, jest to głównie efekt umieszczenia jej w programie, który był promowany intensywnie (np. ostatni post przed Zlotem miał ponad 13 tysięcy wejść na FB).

Od strony technicznej przeszkadzało to, że prelegent swoim ciałem zasłaniał obraz z projektora i niestety hałasy z korytarza obok. Prelekcje chyba powinny być w bardziej odosobnionej sali.
Wybraliśmy największą dostępną salę (prochownię wojenną na 70 ton prochu czarnego), położoną przy głównej poternie, na wypadek, gdyby na prelekcje przyszły tłumy.

No i temperatura, nawet piwniczakowi ciężko wysiedzieć w pomieszczeniu, w którym było na oko 10 stopni Celsjusza.
To faktycznie niedopatrzenie organizacyjne - trzeba było ostrzedz odwiedzających, że trzeba wziąć dodatkową warstwę ubrania.

Zrobił na mnie duże wrażenie. Bardzo inteligentny i rzutki koleś. Chyba go obiorę za swój męski wzorzec.
Mam zrobić jakieś szkolenie z rozwoju osobistego? Może przez starą znajomość z Fijorem by się je dało wrzucić na KS, oni teraz poszli mocno w kołczing :p
 

Crov

Well-Known Member
558
1 476
Ja znam argumenty kawiego, ale leniwe społeczeństwo (cholera sam taki jestem) nie czyta i taki męski mężczyzna w formie Video mógłby chociażby wiele kobiet przekonać.
W sumie wlasnie - @kawador, ja Ci juz cos podobnego kiedys proponowalem (myslac o Tobie ;)), ale moze walnalbys jakies wideo o jakims podstawowym zagadnieniu (np. przestepczosc vs ilosc broni, albo o Hondurasie cuś ;))? Nawet niekoniecznie w formie vlogowej (choc jesli masz prezencje to mysle, ze to bylby dobry pomysl - wyskoczysz z gola klata, pare feminstek sie przelamie ;)), ale moze jakieś audio + zdjęcia? Jak coś to mogę Ci jakoś pomóc, na ile bede mial czas.
 
Do góry Bottom