Podniebne podróże :)

Kelsi

Well-Known Member
1 040
19 669
Nie mam dużego doświadczenia, no ale latałam, i tu, i tam:) Trzy razy na koniec świata, tak nazwałam lot, który trwał ponad 20 godzin, z jedną przesiadką. No latanie na dłuższe dystanse jest dla mnie bardzo męczące. Ale chyba dla każdego. Poza tym krótkie loty, i takie mam dwa, bywa,że trzy razy w miesiącu.Lecę na krótko, ale muszę.:)
Od pierwszego lotu minęło już kilkanaście lat, ale ten pierwszy raz będę pamiętać zawsze.Jakieś niepokojące dźwięki, stukania, powodowały ogromne napięcie,strach, no cała drżałam:) ale wszystko już minęło, i zawsze mam nadzieję, że za sterem siedzą doświadczeni piloci, i czuwają nad wszystkim najlepsi pod słońcem kontrolerzy.
Kocham samoloty.:)Zbieram stare zdjęcia, pocztówki, no różne widoczki z samolotami.
Lubicie podniebne podróże? i jaki był ten Wasz pierwszy raz? No i proszę o zdjęcia.

GFqJLsn9KQXcaCNM4CwpDYAVG5bO8pUIaYXUU0-A3t9P=w1024-h780-no


maxresdefault.jpg


f4-phantom-wallpapers.jpg


6ZWL8Kp.jpg




 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

tosiabunio

Grand Master Architect
Członek Załogi
6 980
15 140
Mój pierwszy lot, głęboka komuna, An-24 na trasie Rzeszów-Koszalin. Takie coś:

histor2.jpg


Potem długo nic, długo nic. Trochę latam, choć niespecjalnie często, bo nie jestem fanem podróżowania. Albo inaczej, lubię zobaczyć czasem nowe miejsca, ale nie lubię, gdy mam to na głowie, czyli lecę sam, albo lecę jako "kierownik wycieczki", bo fobia społeczna sprawia, że tracę gdzieś sporo przyjemności. Na dodatek cała obecna oprawa tego procesu sprawia, że z latania nie ma żadnej przyjemności, więc latam tylko jeśli muszę.
 
U

ultimate

Guest
Leciałem dwa razy służbowo.Miałem rękę w gipsie i nie mogłem prowadzić samochodu.Nie lubię latać.Nie czuję drogi.Nie ma przyjemności podróżowania. Zawsze wybieram podróż samochodem (jako kierowca). Samochodem mogę nawet dookoła świata. Chcesz zdjęcia to masz Pou-du-ciel / Pchła Dnia/.