Nowy soft - uwagi, problemy

tosiabunio

Grand Master Architect
Członek Załogi
6 980
15 141
Powiększyłem limity. Dodatkowo: znacznie więcej ostatnich wiadomości jest w pełnym widoku shoutboxa.

FatBantha

sprzedawca niszowych etosów
Członek Załogi
8 902
25 736
Najnowszy Pale Moon (24.1.0) wywala mi następujący błąd po wejściu na libnet:

Secure Connection Failed

An error occurred during a connection to libertarianizm.net. Cannot communicate securely with peer: no common encryption algorithm(s). (Error code: ssl_error_no_cypher_overlap)

• The page you are trying to view cannot be shown because the authenticity of the received data could not be verified.
  • Please contact the website owners to inform them of this problem. Alternatively, use the command found in the help menu to report this broken site.

FatBantha

sprzedawca niszowych etosów
Członek Załogi
8 902
25 736
Na stronce piszą coś takiego:

Two SSL ciphers that are considered weak are disabled by default (RSA-RC4-128-MD5 and RSA-RC4-128-SHA). If you are having trouble reaching certain encrypted sites that exclusively use these encryption methods, you should ask the site owners to update their SSL configuration to allow stronger encryption. As a workaround, you can enable the ciphers by installing the Pale Moon Commander add-on and changing the available ciphers there, or by setting security.ssl3.rsa_rc4_128_md5 and security.ssl3.rsa_rc4_128_sha to true in about:config
OK, działa. Wyłączyłem tylko to ostatnie i wszedłem bez problemu.

Szynka

Złota szynka wolnego rynku.
1 209
2 052
Dodałem ostatnio Matrix do ignorowanych. Wszystko fajnie, nie widzę jej postów, poziom forum od razu się podniósł i w ogóle. Ale niestety nie widzę również tematów, które założyła więc chyba będę musiał ją od-ignorować :/

tosiabunio

Grand Master Architect
Członek Załogi
6 980
15 141
A nie ma po nimi zakładek, gdy jest więcej? Coś mi się tak wydawało - klikasz sobie na zakładkę i czytasz to, co umknęło.

tosiabunio

Grand Master Architect
Członek Załogi
6 980
15 141
Ja też tak mam. W error.log nie ma nic, co sugeruje problem. Zazwyczaj rebootuje serwer i pomaga.

Do góry Bottom