W jakim banku lokata?

D

Deleted member 6341

Guest
mBank wypowiada umowy. "Kontrahenci czekają, przelewy stoją"

Nie ma kont ani pieniędzy. Do naszej redakcji piszą klienci mBanku, którzy nie mogą zalogować się do swoich firmowych rachunków. - Jeśli nie dostaniemy aktualnych danych, wypowiadamy umowę. Takie jest prawo - odpowiada rzecznik.

- Jeśli klient nadal chce korzystać z rachunku, należy zaprosić go do jednej z wybranych placówek mBanku w celu aktualizacji danych firmy, najpóźniej na 10 dni przed końcem 30-dniowego okresu wypowiedzenia. Jeśli dane zostaną zaktualizowane, będziemy mogli dalej prowadzić rachunek – zaznacza Rutkowski.

Tego wymaga prawo. A dokładnie ustawa antyterrorystyczna i zalecenia Komisji Nadzoru Finansowego, by badać "podejrzane transakcje" i prosić przedsiębiorców o uwiarygodnienie się.

- Musieliśmy przekazać informacje o aktualizacji danych do kilkudziesięciu tysięcy klientów. Zdarzało się, że nasi klienci zmieniali numery telefonów czy adresy, ale nas o tym nie informowali, wtedy kontakt był niemożliwy. Były również sytuacje, gdy to nasi pracownicy popełniali błędy. Myślę, że głównie z tych powodów wzięło się to całe zamieszanie – tłumaczy Rutkowski.

https://www.money.pl/banki/mbank-wy...czekaja-przelewy-stoja-6409212222773377a.html
 
Do góry Bottom