military
FNG
- 1 766
- 4 727
Tymczasem, pozostając w temacie linii lotniczych, Samoa Air jako pierwsza na świecie właśnie wprowadziła uzależnienie ceny biletu od wagi pasażera.
Polscy biznesmeni nie są zainteresowani zakupem linii lotniczej, która według ekspertów jest już bezwartościową wydmuszką, pozbawioną majątku i która nadaje się tylko do ogłoszenia bankructwa.
Nikt nie chce go kupić
potwierdzony klinicznie debilizm jest wymagany podczas rekrutacji do działu marketingu oraz zarządu LOT-u.
Pomoc państwa [dla LOT], nawet jeśli zgodzi się na nią Komisja Europejska, to tylko ok. 20 proc. kwoty potrzebnej na restrukturyzację.
Wiceminister skarbu państwa Rafał Baniak zapewnił, że nie ma mowy o upadku LOT-u.
http://www.tvn24.pl/zielone-swiatlo...-ktore-wymaga-specjalnej-troski,315850,s.html
Ulala, ktoś ma pomysł co tu się wyrabia? Przecież wiadomo, że LOT jest skarbonką wojskowej razwiedki. No chyba, że po prywatyzacji ma to być przedsiębiorstwo "prywatne". Tak czy siak nie będzie już można tego w kółko dotować.
Wszystkie zagraniczne połączenia LOT-u z Gdańska, Katowic, Krakowa, Poznania czy Wrocławia zostaną zlikwidowane - pisze Gazeta Wyborcza. To efekt uboczny pomocy finansowej, której linii udzieliło państwo.
Unia pozwoliła na wsparcie, ale tylko pod warunkiem, że LOT ograniczy siatkę połączeń, żeby nie stać się atrakcyjniejszy niż konkurencja. Ale czy nie o to właśnie chodziło w akcji pomocowej? Tak wygląda paragraf 22 w praktyce.
Przecież wiadomo że firmy "państwowe" nie służą ani zarabianiu ani świadczeniu usług (to ostatnie to efekt uboczny i gra pozorów). Z założenia - służą przede wszystkim zatrudnieniu cwaniaczków na stanowiskach kierowniczych, którzy w warunkach rynkowych mogliby conajwyżej - konserwować powierzchnie płaskieJebniecie: