Kindle

tosiabunio

Grand Master Architect
Członek Załogi
6 985
15 153
Konkretny model, czy dowolne? Kupa moich znajomych ma, ale ja wciąż nie dorobiłem się. Kupiłbym sobie to najtańsze, z reklamami za $80 bo jest fajne.

tosiabunio

Grand Master Architect
Członek Załogi
6 985
15 153
Użytkowałem jedynie zewnętrznie, to nie wiem. Ponoć soft calibre dobrze sobie radzi z konwersją formatów, ale nie mam doświadczenia w tym zakresie.

Amazon sprzedaje tańsze (coś o $30) wersje Kindle, które mają po włączeniu reklamy.

MaxStirner

Well-Known Member
2 781
4 723
Odczekalbym trochę bo 21 listopada ma byc wprowadzony Kindle Touch (nawet nieco tanszy niz obecnie cena okolo 100 dolcow) Podobno lzejszy z lepszym e inkiem no i touchscreenem. Czekam sam na premiere i wtedy zdecyduje czy nie kupic.

tosiabunio

Grand Master Architect
Członek Załogi
6 985
15 153
Niestety, nowy Kindle Touch w wersji 3G ma poważną wadę, mianowicie funkcjonalność 3G została bardzo ograniczona w stosunku do Kindle Keyboard z 3G. Czyli nie za bardzo będzie można oglądać nim za darmo strony czy sprawdzać pocztę. W takim wypadku wydawanie kasy na dotyk, którego funkcjonalność jest taka sobie, wydaje mi się stratą kasy. Na dodatek dotyk brudzi ekran, co przeszkadza w czytaniu. Moim zdaniem, jeśli wystarczy nam wersje wifi, to pójście w najtańszy model jest najlepszym rozwiązaniem.

OP
OP
Trigger Happy

Trigger Happy

Mądry tato
Członek Załogi
2 946
957
Mam łopatologiczne pytania :

Podłączam Kindle do kompa przez usb (?), wrzucam pdfy lub przerobione pdfy (?) i normalnie czytam /potem kasuje/ kopiuje etc (?)

Tak czy Nie ?

kr2y510

konfederata targowicki
12 770
24 728
Ja uznaję jedną zasadę. Jak urządzenie jest rootowalne, to jest dobre a jak nie, to jest złe.
Wartość urządzenia to; jego cena + koszt zrootowania + różnica w kosztach używania po zrootowaniu.
https://duckduckgo.com/?q=root+kindle - jak widać zrootowanie Kindle nie jest trudne ;)