Wypas reklamy

D

Deleted member 427

Guest
jak wiadomo, kapitalizm korporacyjny stoi reklamami, które kłamią i zwodzą na manowce niczego nieświadomy lud pracujący miast i wsi. poniżej dwie najlepsze reklamy, jakie dane mi było ostatnio zobaczyć. ta druga - BMW M5 E39 Rocket - to chyba najlepsza reklama ever:

Dodge Challenger Freedom

BMW M5 E39 Rocket
 
M

Matrix

Guest
kawador napisał:
jak wiadomo, kapitalizm korporacyjny stoi reklamami, które kłamią i zwodzą na manowce niczego nieświadomy lud pracujący miast i wsi. poniżej dwie najlepsze reklamy, jakie dane mi było ostatnio zobaczyć. ta druga - BMW M5 E39 Rocket - to chyba najlepsza reklama ever:

Dodge Challenger Freedom

BMW M5 E39 Rocket
Akurat te dwie przytoczone reklamy dla tych wymienionych nie są skierowane, raczej do tych z wyścigu szczurów.:) Kupi taki samochód i jest na chwilę szczęśliwy...A producent ręce zaciera, ze mu nie było szkoda wydawać kasy na taką reklamę.
 

kr2y510

konfederata targowicki
12 770
24 573
Matrix napisał:
Akurat te dwie przytoczone reklamy dla tych wymienionych nie są skierowane, raczej do tych z wyścigu szczurów.:) Kupi taki samochód i jest na chwilę szczęśliwy...
Eeeeee tam. Jaką chwilę. Z auta, któremu można konkretnie dać w pizdę i którym można obsmyczać innych, jest więcej radochy. Z takiej BMW-ki średnio 3-5 lat. Bez względu na stan majątkowy. Dla normalnego człowieka jak jest napęd na tył, ręczna skrzynia, dobre zawieszenie i ponad 200 koni to jest zawsze radocha.
 

GAZDA

EL GAZDA
7 687
11 070
to jeszcze sie robi auta z manualną skrzynią biegów? wątpie by ta beemka z reklamy była w manualu hehe no chyba ze to jakaś starsza reklama
 
M

Matrix

Guest
GAZDA napisał:
to jeszcze sie robi auta z manualną skrzynią biegów? wątpie by ta beemka z reklamy była w manualu hehe no chyba ze to jakaś starsza reklama

Fakt powoli odchodzi się od manualnych jako mniej ekonomicznych, zawsze przy zmianie ręcznej biegów traci się na szybkości i na płynności jazdy. Także odwraca się jednak na moment uwagę od sytuacji na drodze, dlatego jazda jest odrobinę gorsza.
Amerykanie pierwsi do tego doszli, chyba z ich wrodzonego lenistwa.
 

kr2y510

konfederata targowicki
12 770
24 573
GAZDA napisał:
to jeszcze sie robi auta z manualną skrzynią biegów?
Tak.

GAZDA napisał:
wątpie by ta beemka z reklamy była w manualu hehe no chyba ze to jakaś starsza reklama
Ta z reklamy ma sekwencyjną skrzynię biegów. Nie jest to automat.

Masz teraz darmowe poślizgowisko w całej Polsce i możesz się wykazać. Jak wychodzą bączki i dryfciki na automacie i przednim napędzie?
Jak masz napęd szlachetny (czyli tył) lub 4x4(awd) i ręczną (sekwencyjną) skrzynię to jak jest w miarę pusto możesz sobie zrywać furę w dryft gazem a nie jak jakiś osiedlowy dżolero - ręcznym. Możesz sobie kręcić bączki a z nawrotek "w miejscu" wychodzić dryfcikiem. To jest wyjebana zabawa.
W ogóle to te wszystkie automaty, ABS-y i inne kontrole trakcji są nie dla ludzi a dla wegetantów. To zabieranie radości jazdy. Być może w notorycznych korkach stołecznych to jest lepsze ale w korku to nie jazda.
 

GAZDA

EL GAZDA
7 687
11 070
znaczy miałem na myśli prawdziwe auta nie podróbki samochodopodobne z krajów 3ciego świata itp... ;) hehe

tiptroniki to też juz nie manuale...

co do przedniego napędu to sie zgadzam, dupa do kwadratu, ale automat w tylnim napędzie, nie ma różnicy w dryfowaniu gdzie sie chce, ino nie trzeba poza tym jakąś wajchą wymachiwać hehe, można se spokojnie cygara palić, torta jeść, z broni celować haha
 

Mad.lock

barbarzyńsko-pogański stratego-decentralizm
5 148
5 078
Japonia jest chora. Tam łamania prawa nie traktują jako czegoś normalnego, tylko jako największe zło chyba.
 
M

Matrix

Guest
kr2y510 napisał:
Na Korwin-Mikke.pl: Rząd zmniejszy poślizg samochodów
I to w ojczyźnie parkingowego dryftingu :( K-wa świat upada.
A wypadków z tego powodu będzie oczywiście więcej, bo ludziska nie dowiedzą się gdzie jest prawdziwa granica przyczepności.
Wypadków może być więcej, ale rząd japoński teraz nie ma dowodów na to, a więc ustawę może przepchnąć, ciekawe kto za tą ustawą lobbował :)
 

tosiabunio

Grand Master Architect
Członek Załogi
6 950
15 008
kr2y510 napisał:
A wypadków z tego powodu będzie oczywiście więcej, bo ludziska nie dowiedzą się gdzie jest prawdziwa granica przyczepności.

Trochę demonizujesz.

Ja mam auto z ESP i jest to najbardziej driftujące auto jakim miałem przyjemność jeździć (nie żebym miał wiele doświadczeń). Po pierwsze mam napęd na tył i trochę mocy, mimo automatu. Po drugie, te systemy są tak projektowane, aby właśnie dać kierowcy znać, że traci przyczepność i nie działają od razu - stąd wielokrotnie najadłem się strachu, gdy na prostych i wolnych zakrętach odjechała mi dupa. Nabrałem respektu mimo systemu i teraz naprawdę ostrożnie dodaję gazu przy zakręcaniu.

Oczywiście, można to zawsze spieprzyć i zrobić system, który zawsze będzie korygował poślizg nie dając sygnałów kierowcy. Zobaczymy.
 
OP
OP
D

Deleted member 427

Guest
Rewelacyjna reklama Chryslera:

[video=youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SKL254Y_jtc[/video]
 

Doman

Well-Known Member
1 221
4 042
Fakt powoli odchodzi się od manualnych jako mniej ekonomicznych, zawsze przy zmianie ręcznej biegów traci się na szybkości i na płynności jazdy. Także odwraca się jednak na moment uwagę od sytuacji na drodze, dlatego jazda jest odrobinę gorsza.
Amerykanie pierwsi do tego doszli, chyba z ich wrodzonego lenistwa.

Nie jestem znawcą tematu, ale z tego co widzę automaty nie były od początku doskonałe i raczej nie były ani ekonomiczne ani dynamiczne. Po prostu Amerykanie mieli na tyle duże silniki i tanie paliwo, że mogli sobie pozwolić na marnotrawstwo wynikające z użycia automatu.

Także odwraca się jednak na moment uwagę od sytuacji na drodze, dlatego jazda jest odrobinę gorsza.

Po 2 latach doświadczenia wajchę masz we krwi i ona nie odwraca uwagi od sytuacji na drodze, ewentualnie odwraca w sposób minimalny jeśli nie jeździmy na słuch a boimy się zaszkodzić autku jadąc na złych obrotach - wtedy człowiek zerka na obrotomierz. To odwracanie uwagi jest i tak zaniedbywalne w porównaniu z szukaniem nowego adresu, wkurwieniem z powodu spóźnienia itd.
 

tosiabunio

Grand Master Architect
Członek Załogi
6 950
15 008
Chuja tam. Komfort jazdy z automatem i możliwości skupienia na drodze są nieporównywalnie wyższe niż przy manualu. Uprzejmość też rośnie wobec innych, bo zatrzymanie i ruszenie (czy choćby zwolnienie, aby kogoś wpuścić), to jedynie kwestia poruszania nogą. Manual to jak zapłon na korbę, też się dawało jeździć i krzepę wyrabiać. A okna na korbę też masz we krwi?
 

bombardier

Well-Known Member
1 413
7 034
Komfort na pewno jest większy (tylko nie każdy chce przepłacać), ale skupienie to kwestia indywidualna. Mnie też wajchowanie specjalnie nie rozpraszało - szybko wchodzi w krwioobieg i robi się to automatycznie. A jeżdżę raczej mało. Teraz mam auto z dwusprzęgłówką i jestem zadowolony - komfortowo, a do tego można towarzystwo w manualach na światłach porobić.
 
Do góry Bottom