Prośba o pomoc w badaniu - polityka

MaraJade

New Member
5
1
Witam,

Jestem studentką 5 roku psychologii klinicznej i przeprowadzam badanie do pracy magisterskiej dotyczące relacji pomiędzy grupami politycznymi – szczególnie PRAWICA vs LEWICA. Jeśli chcą Państwo wziąć w nim udział proszę otworzyć poniższy link:

https://docs.google.com/forms/d/1oWUHnzdiYxuMZhfSLUiZXPtBTsG_xC0OJXA85liT-1U/viewform

Po wzięciu w nim udziału otrzymają Państwo hipotezy, wyniki i wnioski. GWARANTUJĘ, że badanie nie służy i NIE POSŁUŻY do działania na korzyść bądź niekorzyść jakiejkolwiek opcji politycznej.

Będę BARDZO wdzięczna za pomoc :) Badanie jest w miarę krótkie i nie zajmie dużo czasu, a dla mnie wypowiedź każdej osoby jest na wagę złota :)

military

FNG
1 766
4 727
Niezła ankieta, choć ostatnia część wydaje się tendencyjna. Nie ma jednak podanego celu ankiety, a to przecież jest wymogiem w tego typu inicjatywach badawczych.

N

nowy.świt

Guest
Głupie pytania - czuje się jak na typowym teście z internetu (enneagram itd) gdzie nie ma odpowiedzi, która by mnie zadowalała do zaznaczenia, albo czuje, że autor ma wąskie horyzonty (w tym przypadku dot. doktryn politycznych)

FatBantha

sprzedawca niszowych etosów
Członek Załogi
8 902
25 794
GWARANTUJĘ, że badanie nie służy i NIE POSŁUŻY do działania na korzyść bądź niekorzyść jakiejkolwiek opcji politycznej.
Nie możesz tego uczciwie zagwarantować, bo nie wiesz do czego i komu posłuży Twoja praca, nawet jeśli sama nie masz żadnych niecnych intencji.

IBM też mógł gwarantować, że jego technologia kart perforowanych nie posłuży do działania na korzyść czy niekorzyść konkretnych grup etnicznych.

Dopóki badania opłacane są przez etatystów, trudno żeby kto inny odnosił z nich korzyść i uzyskiwał wgląd przydatny do swoich własnych celów.

Ciek

Miejsce na Twoją reklamę
Członek Załogi
4 881
12 264
Wymiękłem na części B po dojściu do tego życia wewnętrznego. Tu chodzi o tasiemca? :)

Aterlupus

Well-Known Member
474
971
Moje uwagi: