Wyjazd za granicę z powodu braku wolności

viyol

Member
62
46
Hej,

Często rozmyślam o tym, że kochana ojczyzna coraz bardziej mnie ogranicza... podatki coraz wyższe a społeczeństwo coraz głupsze.

Myślałem np o Texasie. Jestem programistą, znam troszkę angielski i może bym sobie tam poradził chociaż początki byłyby trudne... Ktoś z Was wyemigrował z powodów wolnościowych ?
 

tomky

Well-Known Member
790
2 036
Z tego co czytałem w US mają za to podatek katastralny zależny od aktualnej rynkowej wartości mieszkania.
Dlatego np. część mieszkańców Kaliforni emigruje to Teksasu.
Bo napływ programistów spowodował wzrost cen mieszkań :).
 

Ciek

Miejsce na Twoją reklamę
Członek Załogi
4 851
12 246
Narzekać na głupie społeczeństwo i podatki i w związku z tym myśleć o wyjeździe do USA (najbardziej restrykcyjny i skomplikowany system podatkowy świata i prawdopodobnie najgłupsze społeczeństwo, np. z największym procentem wierzącym w kreacjonizm, płaską ziemię itp. itd.) ... tak, to ma sens :)
 

kr2y510

konfederata targowicki
12 770
24 700
Myślałem np o Texasie. Jestem programistą,
myśleć o wyjeździe do USA (najbardziej restrykcyjny i skomplikowany system podatkowy świata i prawdopodobnie najgłupsze społeczeństwo, np. z największym procentem wierzącym w kreacjonizm, płaską ziemię itp. itd.)

Wpierw zapoznaj się ze sprawą pewnego programisty Joe Stack'a.
Dlaczego Joe Stack zrobił to co zrobił?