Wino

P

Przemysław Pintal

Guest
Bardzo lubię wina (ale nie znam się na nich). Gdy jest upał i wypiję butelkę piwa to przez 20 minut jest mi chłodno, potem boli mnie głowa. Jak wypiję lampkę wina (temperatura pokojowa), to czuję się "schłodzony".

Zakupiłem ostatnio w Biedronce macedońskie wino - Tikveš Classic Vranec 2013 (na etykiecie Classic jest poniżej nazwy). Wino jest czerwone i wytrawne (takie jakie lubię). Kosztowało 12 zł. I jak smakuje? Otwarcie butelki, zapach i pierwszy łyk sugerują, że mamy na serio do czynienia z czymś tanim i pośledniejszym. Z każdym łykiem smakuje coraz lepiej i szybko rozgrzewa (nawet po wypiciu małej ilości wina mam takie uczucie - nie jest to rausz).

20140807_20140807_vranec-522x129.jpg


Nie uważam, że im droższe wino tym lepsze. Wino musi być jak najtańsze, po to by się nim częściej raczyć. Chociażby ze względu na smak. Wolałbym by na imprezach rodzinnych pito wino a nie wódkę.

http://winicjatywa.pl/2014/08/07/biedronka-srodek-winiarskiej-europy-lato-2014
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

tosiabunio

Grand Master Architect
Członek Załogi
6 980
15 142
Po winie łeb boli, niestety. Po dwóch butelkach rano to jakaś masakra.

Ja się na winach nie znam, preferuje tańsze niż 20 zeta, bo droższe nie dodają specjalnej wartości dodanej. Nie przekraczam 30 zeta nigdy, takie mam twarde zasady.

Lubię wina musujące, moda na proseco mi pasuje, choć ciężko kupić tanie.
 

kr2y510

konfederata targowicki
12 770
24 703