"Waloryzacja" mandatów i nowe pojebane zasady

margines

wujek dobra rada
626
84
Za dobrą podpałką ("Dziennik Gazeta Prawna"):
Parlamentarny zespół ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego walnął nowomową i nowymi prikazami dla swoich owieczek. Okazuje się, że podwyżki mandatów nazywają się teraz waloryzacją, zaś dotychczasowe przepisy były za mało głupie, żeby ich przestrzegać, więc po kolei:
Projekt przewiduje m.in.:
- Obowiązkowe nalepki na pojazdach potwierdzające aktualne OC i badania techniczne
- Stawki mandatów za wykroczenia wzrosną o 100%
- Obowiązek montowania opon zimowych
- Obowiązkowy egzamin praktyczny z "pierwszej pomocy" (czyli, jak ci "pacjent" zejdzie, to masz przejebane)
- Tolerancja 10km/h przy pomiarze prędkowści zostanie zlikwidowana (przekroczysz o,1 i jesteś stówę w plecy)
I najlepsze:
- PIESZY BĘDZIE MIAŁ PIERWSZEŃSTWO NIE TYLKO WTEDY< GDY ZNAJDUJE SIĘ NA PASACH. KIEROWCA MA MIEĆ OBOWIĄZEK ZATRZYMYWANIA SIĘ GDY TYLKO PRZECHODZIEŃ ZBLIŻA SIĘ DO PRZEJŚCIA.
Ale będą korki ufff.....
 
OP
OP
margines

margines

wujek dobra rada
626
84
Tak się zastanawiam, czy te działania nie mają na celu przestawić kierowców na transport publiczny.. Ale co z ludźmi, którzy pracują samochodem?
 

Ciek

Miejsce na Twoją reklamę
Członek Załogi
4 883
12 269
W projekcie przyszłorocznego budżetu wpływy z tytułu kar, mandatów, grzywien itp. przewidziano w wysokości 25% wyższej niż w tegorocznym. Samo się nie zrobi, nie? :)
 

simek

Well-Known Member
1 367
2 122
- PIESZY BĘDZIE MIAŁ PIERWSZEŃSTWO NIE TYLKO WTEDY< GDY ZNAJDUJE SIĘ NA PASACH. KIEROWCA MA MIEĆ OBOWIĄZEK ZATRZYMYWANIA SIĘ GDY TYLKO PRZECHODZIEŃ ZBLIŻA SIĘ DO PRZEJŚCIA.
Ale przecież obecnie jest tak, że pieszy ma pierwszeństwo gdy już jest na pasach, gdy stoi przed pasami i czeka, również gdy dochodzi do przejścia z zamiarem jego przekroczenia. Jeśli kierując samochód sprawisz, że chcący przekroczyć jezdnie pieszy musiał się zatrzymać, to znaczy, że wymusiłeś pierwszeństwo.
Obecnie przed przejściem nie trzeba się zatrzymywać, tylko umożliwić pieszemu przejście.
 

Mad.lock

barbarzyńsko-pogański stratego-decentralizm
5 149
5 113
Teraz jest tak, że umożliwić wejście samochód musi tylko gdy skręca na skrzyżowaniu i pieszy ma zielone albo idzie w takim kierunku, w jakim nadjeżdżał samochód przed skrętem (i wtedy może się tłumaczyć, że go nie widział). Drugi przypadek to osoby niepełnosprawne lub o widocznej ograniczonej sprawności ruchowej. W innych przypadkach kierowca nie musi być jasnowidzem i domyślać się czy pieszy chce przejść czy tylko sobie tak stoi.
 

GAZDA

EL GAZDA
7 687
11 169
Tak się zastanawiam, czy te działania nie mają na celu przestawić kierowców na transport publiczny.. Ale co z ludźmi, którzy pracują samochodem?

władza dzielnie bedzie zwalczać ten problem powołując państwowy transport towarów...
a co do pierwszeństwa na przejściach to hehe dla jaj bede se stał koło przejścia na zakopiance przed lub po weekendzie hehe ciekawe jaki korek sie zrobi... a co stać se nie można?
 

ford

Active Member
314
33
Osoby mobilne ciężej trzymać za mordę, nie bez powodu jest droga benzyna, drogie opłaty za posiadanie samochodu, to chodzi o to, aby łatwiej kontrolować niewolników, komunikacją publiczną można zarządzać od górnie, gdzie ma jechać kiedy, kogo wozić, a potem kolejny etatyzm wprowadzić, urząd od układania rozkładów jazdy, urząd od nadzorowania, itp, itd. Bydło niech jeździ komunikacją, tak jak w Korei Północnej, samochody, tylko dla rządu, dla reszty tramwaje i wozy konne.

Podobna wizja:
"Prywatne samochody są w KRLD niezwykle luksusowym dobrem, do którego dostęp mają jedynie najważniejsi politycy czy utytułowani na arenie międzynarodowej sportowcy. W 2008 roku w 70% gospodarstw domowych jako głównego środka transportu używano rowerów. Wskaźnik ten wciąż rośnie, a rowery przyczyniają się do rozwoju małej prywatnej przedsiębiorczości, za milczącym przyzwoleniem władz i aparatu bezpieczeństwa. Dzięki rowerom drobni handlarze mogą łatwiej przewozić towary, ze sprzedaży których żyją[91].

Nieliczni Koreańczycy z Północy, którzy mają prawo do posiadania własnego samochodu, mogą korzystać z samochodów i lekkich pojazdów ciężarowych własnej produkcji, montowanych w fabryce w Namp'o,"





 

Voy

Active Member
386
242
klasyczne wyciąganie kasy na kolejny sposób, tyle że pod piękniejszą nazwą. A system z obowiązkowym zatrzymywaniem się na pasach działa w UK i wygląda tam całkiem sprawnie, inna rzecz że u nas na pewno legistlacyjnie po drodze to do końca spierdolą...
 

Hitch

3 220
4 882
Tak trzeba się systematycznie pozbywać drogówki:

5656636_460s.jpg
 
Do góry Bottom