RPGi ogólnie

Pacal II

Member
62
1
Temat poniekąd w nawiązaniu do mojego drugiego tematu. Czy graliście w jakieś rpgi? I jeśli tak to jakie? Chodzi mi przede wszystkim o papierowe ale jeśli graliście w jakieś komputerowe to też piszcie.

Po prostu chcę się zorientować czy w ogóle warto na tym forum zagłębiać się w pomysł mojego "libertariańskiego" rpga. W końcu może nikt w nie w ogóle nie grał ;).

D

Deleted member 427

Guest
Ja kiedyś grałem w planszówkę "Magiczny miecz". Nie wiem, czy to był rpg, ale gierka na wypasie, fajny klimat i dobre postacie + wuchta questów i broni. Generalnie jednak w gry nie gram od jakichś 5-6 lat, więc kiepsko się w temacie orientuję.

Alu

Well-Known Member
4 634
9 696
Daaawno temu grałem w Warhammera Fantasy RP, pierwszą edycję wydaną w Polsce.
Teraz papierowe RPGi chyba straciły na popularności.

Voy

Active Member
386
242
ja zaliczyłem od cholery komputerówek, głównie zapomniane królestwa, fallouty, Rycerze starej republiki i kilka(naście?) innych.
Swoją drogą Arcanum kojarzy mi się z libertariańskim erpegiem ;)

Hikikomori

少し変態
538
318
kawador napisał:
Ja kiedyś grałem w planszówkę "Magiczny miecz". Nie wiem, czy to był rpg, ale gierka na wypasie, fajny klimat i dobre postacie + wuchta questów i broni. Generalnie jednak w gry nie gram od jakichś 5-6 lat, więc kiepsko się w temacie orientuję.

Haha, mam to! I wszystkie dodatki też. Ale nie grałem już dobrych parę lat. :(
A w podstawówce grałem w Warhammera. Grało z paręnaście osób z klasy, kilka było jednocześnie graczami i mistrzami gry. Ogólnie chujowo się grało, bo przyznawali sobie bonusy i dodatkowe punkty doświadczenia.
I jeszcze w gimnazjum coś-tam popierniczałem w D&D, ale rozegrałem z jeden dzień i ostatecznie doszedłem do wniosku, że RPG jest chujowe.
Kiedyś w Empiku stał stolik dla graczy, ale zawsze ci ludzie wydawali mi się dziwni jacyś...
Teraz RPG jest passe, bo nołlajfy mają komputery z netem i mogą popierniczać WoWa albo Tibię i w co tam jeszcze się gra.

OP
OP