Praca magisterska dot. libertariańskiej (FiR)

gtq

New Member
4
0
Witam, studiuję Finanse i Rachunkowość. Stosunkowo niedawno szerzej zacząłem przyswajać wiedzę z zakresu Austriackiej Szkoły. Wbrew pozorom stricte na jej temat informacji było niewiele na moim kierunku.

Zastanawiam się nad tematem pracy magisterskiej. Myślę na analizą techniczną rynków lub coś o GPW. Po zainteresowaniu się libertarianizmem zastanawiam się również nad pracą związaną z tym (szeroko pojętego) wolnego rynku.

Problem w tym, że tematów jest dużo, ale bardziej ukierunkowanych na nauki polityczne. Ciężko znaleźć przykładowe prace związane z kierunkiem ekonomicznym. Może na tym forum coś podpowiecie :)

Lancaster

Kapłan Pustki
1 168
1 115
Ja pisałem licencjat o ASE, widziałem też o kilka magisterek o libertarianizmie. Więc ekonomicznie też się da. Najważniejsze znaleźć dobrego promotora (takiego który ogarnia temat i jest spoko) i zastanowić się co konkretnie chcesz pisać, żeby ta magisterka nie była męczarnią.

OP
OP
G

gtq

New Member
4
0
Ja pisałem licencjat o ASE, widziałem też o kilka magisterek o libertarianizmie. Więc ekonomicznie też się da. Najważniejsze znaleźć dobrego promotora (takiego który ogarnia temat i jest spoko) i zastanowić się co konkretnie chcesz pisać, żeby ta magisterka nie była męczarnią.
Sam promotor jest świetny, ale specjalizuje się w temacie giełdy. Mam wakacje i trochę wolnego czasu. Przyswajam wiedzę i powoli myślę nad tematem, bo to jest największy plus prac dyplomowych, że piszemy na temat jaki nas najbardziej interesuje.

Na mises.pl często zamieszczają magisterki z ASE posprawdzaj
Sprawdzałem jakiś czas temu - właściwie same prace z nauk politycznych. Z ekonomii było tylko coś o teorii cyklu koniunkturalnego.

Stąd pytam tutaj na forum o jakiś temat pracy pod FiR.

mikioli

Well-Known Member
2 770
5 382
Ekonomia to nauka z pogranicza politologi,socjologi i filozofii ,więc nie wybrzydzaj :p