M
Matrix
Guest
http://www.fakt.pl/Socjolog-Za-osie...uwaza-Janusz-Czapinski,artykuly,190504,1.html
W szkołach polskich uczniowie są nagradzani za pracę indywidualną, za osobiste osiągnięcia, za talent i zdolność do przedmiotów ścisłych czy też humanistycznych, czyli za egoizm, powinniśmy nagradzać za umiejętność pracy w zespole, zdolni powinni tłumaczyć mniej zdolnym, aby to zespól odniósł sukces a nie tylko jednostka.Parce zespołowe nie są doceniane. Mało tego, nikt nie uczy pracy w zespole. Grupy są natomiast motorem napędzającym gospodarkę.
W szkołach polskich uczniowie są nagradzani za pracę indywidualną, za osobiste osiągnięcia, za talent i zdolność do przedmiotów ścisłych czy też humanistycznych, czyli za egoizm, powinniśmy nagradzać za umiejętność pracy w zespole, zdolni powinni tłumaczyć mniej zdolnym, aby to zespól odniósł sukces a nie tylko jednostka.Parce zespołowe nie są doceniane. Mało tego, nikt nie uczy pracy w zespole. Grupy są natomiast motorem napędzającym gospodarkę.