M
MichalD
Guest
Lewacy są prawie wszędzie. Okazuje się, że są też w Komisji Etyki Reklamy, niezależnym od państwa stowarzyszeniu, które oficjalnie zajmuje się "autoregulacją rynku reklamowego i dbałością o standardy etyczne" i w skład której wchodzą aktywni uczestnicy rynku reklamowego.
Komisja, w składzie 1 facet, dwie kobiety (feministki) uznała, że nie można porównać mężczyzny do modela, jak stało się to w humorystycznej reklamie Old Spice, ponieważ to ich...dyskryminuje.
[video=youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nCzb-5xwpZ8&feature=player_embedded[/video]
A za jeszcze bardziej niedopuszczalne uznano ewentualne porównanie modelki z drugą kobietą - wg. komisji coś takiego absolutnie nie powinno być dopuszczone do emisji na terenie Polski.
http://tytpol.posterous.com/popatrz-na- ... raz-popatr
Cóż, skoro wg. lewaków wszyscy są równi, to stwierdzenie, że ktoś jest ładniejszy lub brzydszy jest nieprawdopodobną zbrodnią. Dlatego też, taka reklama jest "nieodpowiedzialna społecznie".
Ta sytuacja , to dowód że socjalizm i regulacje można budować bez pomocy państwa. Jednocześnie świadczy o tym, że czerwona zaraza przenikła również do części polskich elit biznesowych - wystaczy popatrzeć na dostępne w internecie CV osób zasiadających w komisji.
http://www.radareklamy.org/komisja.htm
Komisja, w składzie 1 facet, dwie kobiety (feministki) uznała, że nie można porównać mężczyzny do modela, jak stało się to w humorystycznej reklamie Old Spice, ponieważ to ich...dyskryminuje.
[video=youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nCzb-5xwpZ8&feature=player_embedded[/video]
A za jeszcze bardziej niedopuszczalne uznano ewentualne porównanie modelki z drugą kobietą - wg. komisji coś takiego absolutnie nie powinno być dopuszczone do emisji na terenie Polski.
http://tytpol.posterous.com/popatrz-na- ... raz-popatr
Cóż, skoro wg. lewaków wszyscy są równi, to stwierdzenie, że ktoś jest ładniejszy lub brzydszy jest nieprawdopodobną zbrodnią. Dlatego też, taka reklama jest "nieodpowiedzialna społecznie".
Ta sytuacja , to dowód że socjalizm i regulacje można budować bez pomocy państwa. Jednocześnie świadczy o tym, że czerwona zaraza przenikła również do części polskich elit biznesowych - wystaczy popatrzeć na dostępne w internecie CV osób zasiadających w komisji.
http://www.radareklamy.org/komisja.htm