hosting, gdzie najlepiej?

A

Antoni Wiech

Guest
Mi najbardziej pasował na nazwa.pl, bardzo dobry i przejrzysty panel sterowania serwerem itd, ale przywalili mi cenę dość dużą jak się skończyła promocja i myślę nad zmianą.

Gazda polecał mi az.pl, ale znalazłem takie coś:

http://www.1and1.pl, proponują dwa lata absolutnie za free.

ale nie znam się na tyle, żeby wykryć jakieś ewentualne "ukryte wady".

Ktoś coś poleca?
 

vlimek

New Member
51
0
Bezpieczny hosting oferują firmy hostujące "kontrowersyjne" serwisy. Radziłbym popatrzeć kto hostuje WikiLeaks itp. i uderzać do tych providerów.
 

tolep

five miles out
8 556
15 441
Czas na mnie. Będę się zwijał z AZ gdzie ponad 10 lat miałem hosting i parę domen. Hosting prawie nieużywany, blogaska zaniedbałem, jest parę customowych wpisów delegujących poszczególne domeny na darmowe konta firmowe Google (których już Google nie oferuje ale wciąż działają stare). Płaciłem te ponad 300 brutto na rok za nic. Czyste lenistwo. BTW. od lat wiem że można sobie jakiś podstawowy certyfikat SSL zainstalować za darmo, nawet nie zebrałem się do tego żeby sprawdzić jak to się robi. W życiu teżnie przenosiłem domeny ani contentu z jednego hostingu na drugi.

Teraz AZ.pl mi zaproponowało przedłużenie tego starego konta hostingowego za ponad 500 zł na rok, a trzeba dodać ze za przedłużenie doment tez kasują jak za zboże.

Poszukuję nowego usługodawcy zarówno dla hostingu jak i rejestratora domen. Ma być w miarę tanio, wszystkie potrzebne ficzery w możliwie standardowych wersjach, przydałoby się tez jakieś sensowne wsparcie w całym procesie transferu. I mam na to około dwa tygodnie. To wykonalne?

Pierwsza firma która mi przychodi do łba to OVH. Jakieś inne propozycje, najchetniej z krótkim uzasadnieniem osobistym? Wolałbym jakąś dużą firmę, o ugruntowanej pozycji. I najgorzyj że nie ma gdzie spytać, wszystkie popularne miejsca gdzie się dyskutuje o takich sprawach są opanowane przez spamerów i trolli.
 
Ostatnia edycja:

tosiabunio