- Moderator
- #1
- 3 585
- 6 860
Taka historyjka:
Coca Cola odkrywa metodę wprowadzania ludzi w stan hipnozy przy użyciu odpowiednio spreparowanej reklamy telewizyjnej. Ustala cenę puszki coli na 100 zł, puszcza reklamę w TV, ludzie oglądają i nie mogą się oprzeć, wychodzą do sklepu, wydają wszystkie pieniądze na colę.
Czy CC dopuściła się kradzieży? Jeśli tak, gdzie jest granica nielegalnego wpływania na "podświadomość" poprzez reklamę?
Coca Cola odkrywa metodę wprowadzania ludzi w stan hipnozy przy użyciu odpowiednio spreparowanej reklamy telewizyjnej. Ustala cenę puszki coli na 100 zł, puszcza reklamę w TV, ludzie oglądają i nie mogą się oprzeć, wychodzą do sklepu, wydają wszystkie pieniądze na colę.
Czy CC dopuściła się kradzieży? Jeśli tak, gdzie jest granica nielegalnego wpływania na "podświadomość" poprzez reklamę?