Chcę zamieszkać w przyczepie kempingowej. Czy biurwy przypierdolą się mi do tyłka?

Sniezny

Urodzony Buntownik
139
5
Jak w temacie. Czy w Polsce mieszkańcy przyczep są prześladowani przez urzędy? Czy mogę wolno sobie pokazać im środkowy palec? Widziałem że z domkami holenderskimi które są naprawdę zajebiste dla tekiego jak ja jest wiele problems, ale co z przyczepą? Ona jest ruchoma więc mogą pocłować mnie w dupę. Ale gdzie postawić? Na prywatnej posesji się z kimś dogadać? Na polu kempingowym? Gdziekowliek? Gdziekolwiek to nie bo nie ma jak się podłączyć pod prąd i wodę, internet. Jestem trochę zielony w temacie dlatego liczę na wasze małe rady
 

GAZDA

EL GAZDA
7 687
11 143
to zależy na co cie stać, co chcesz robić, gdzie byś chciał mieszkać jak często zmieniać lokalizacje, czym umiesz jeździć...

jak masz przyczepe na prywatnej posesji i dogadałeś sie z właścicielem uzgadniasz sprawe z prądem / wodą / netem itp to niby cego mia sie jakaś biurwa czepić?
ja tak mieszkałem se ponad 3 lata i ino w zimie było chujowo...

na kempngu też można ino chyba drogo wyjdzie... choć nei wiadomo jak sie na dłużej wynajmie, ale niektóre kempingi pytają o dokumenty przy meldowaniu, a to raczej nie jest w naszym interesie hehe right?

można też co chwile przestawiać, ale wtedy potrzebny pojazd, to juz lepiej wtedy samochód kempingowy se sprawic bo wtedy można uzupełniać wode gdzie możliwe np stacja benzynowa, tam też paliwo na ogrzewanie i wytwarzanie prądu...
 
M

Matrix

Guest
@Snieżny- co ty myślisz, że u nas Ameryka ?:) Żeby mieszkać w przyczepie w Polsce trzeba być bardzo bogatym, zobacz ile kosztują ? Romantyczny jesteś, nie ma co. Opłacałoby się wynajmować w specjalnym terenie takich przyczep do wynajęcia, ale w Polsce tak można tylko w sezonie wakacyjnym w miejscowościach wypoczynkowych i wtedy nie jest tanio. Nie słyszałam natomiast o możliwości mieszkania w Polsce na takim osiedlu, poza sezonem.
Twoja zachcianka w naszym klimacie jest nierealna.
 

Zbyszek_Z