Aparaty fotograficzne

Trigger Happy

Mądry tato
Członek Załogi
2 946
957
Szukam budżetowego aparatu fotograficznego do 600 pln, do użytku typowo turystycznego, nie mam zamiaru spamować instargramów, czy też obrabiać potem tych zdjęć na kompie. Także wskazany byłby tryb "pełen idiota". Wybrałem wstępnie Panasonic Lumix DMC-SZ9 ale tylko dla tego, że był w TOP10 na benchmark.pl i cenowo jest ok. Nie znam się na aparatach, czy ktoś może doradzić ?
 

Hitch

3 220
4 872
Sony teraz ma bardzo fajną serię aparatów. Z zewnątrz to są stare modele, ale usprawnione o nowe matryce, procki i optykę. W razie czego, rzut okiem na symbol i nowy można poznać po tym, że jest gdzieś w nim upchany X. Ładne, bez szumów zdjęcia wychodzą już przy 3 luxach, co jest ekwiwalentem światła z trzech świeczek.

Osobiście polecam modele DSC-WX80 i WX200. Także są bajecznie proste w obsłudze oraz oferują bardzo dobry zoom optyczny jak na tę klasę. Kręcą też płynne filmy w full HD.

http://www.euro.com.pl/aparaty-cyfrowe/sony-cyber-shot-dsc-wx200-czarny.bhtml#opis

http://www.euro.com.pl/aparaty-cyfrowe/sony-cyber-shot-dsc-wx80-czarny.bhtml#opis
 

novotarq

Member
73
87
With all due respect nie polecam słuchania Kena, kilkakrotnie była drama na sieci po tym, jak wypuszczał test aparatu, którego nie miał nawet w ręku. Jego 'porady' są niespójne i sprzeczne.
Co do aparatu - wybierz taki, który ma potrzebne dla Ciebie funkcje. Czasy gdy aparaty różniły się między sobą diametralnie już minęły. Sony to prawdopodobnie dobra opcja. Nie polecał bym jedynie Canona (o ile nie filmujesz częściej niż pstrykasz) bo jego matryce wyraźnie odstają od czołówki.
 

psubocz

Member
29
45
Ja bym brał taki z szybkim ostrzeniem - dużo całkiem dobrych modeli tak wolno ostrzy, że odechciewa się robić fotki. No i wykonanie też jest ważne - ogólne wrażenie i jak leży w dłoni, czy się mieści w kieszeni itp...
 

tosiabunio

Grand Master Architect
Członek Załogi
6 980
15 142