Ocena Jana Pawła II przez libertarian

Obłomow

New Member
82
0
Voy napisał:
To jest masakra co robi ten portal wykop.pl
Wulgarni (i gimnazjalni) libertarianie, oto, jak się skończyła popularyzacja Hayeka i Misesa wśród młodzieży...
not sure if trolling, więc wytłumaczę:
cenzopapa wywodzi się z karachan.org (polski odpowiednik 4chana). Tamtejsze anony założyły sobie za punkt honoru dopierdalanie papieżowi, Magikowi (temu z paktofoniki) i jednocześnie sprawianie wrażenia że to wrzucają ludzie z wykopu i (ostatnio) z kwejka
Papcio nie powstał na kara, nie możesz być tak nowym
 
D

Deleted member 427

Guest
Alice23 napisał:
Wojtyła stał na czele najbardziej okrutnej i zamordystycznej organizacji totalitarnej w dziejach, przy której wszystkie Hitlery, Staliny i Pol Poty są niczym.

A Inkwizycja spaliła dwa miliony niewinnych :)
 

crack

Active Member
784
110
Hikikomori napisał:
Abstrahując trochę (ale tylko trochę) od tematu: co sądzicie o cenzopapie, czyli fotomontażach i filmikach z wmontowaną twarzą JPII, którymi epatują polskie anony? Że wrzucę jeden z łagodniejszych:

[video=youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LHcoUdSNHfY[/video]

Dobry banger swoją drogą.:cool:


Przewaznie na tych fotomontażach jest Wojtyła, Magik (dla niewtajemniczonych legendarny raper Paktofoniki który skoczył z 9 piętra... i Jezus przeważnie. Mnie one śmieszą :)
Śmieszy mnie jak w legendarnej grze Doom w głowę cacodemona (pomidorka) wklejona jest głowa Wojtyły... smieszy mnie jak Wojtyła się napierdala na ringu z Jezusem i Magikiem... albo jak goni dziecko dookoła karuzeli.
 
G

Gabriel

Guest
No i ja się pytam człowieku dumny ty jesteś z siebie zdajesz sobie sprawę z tego co robisz?masz ty wogóle rozum i godność człowieka?Ja nie wiem ale żałosny typek z ciebie, chyba nie pomyślałes nawet co robisz i kogo obrażasz, możesz sobie obrażac tych co na to zasłużyli sobie ale nie naszego papieża polaka naszego rodaka wielką osobę ,i tak wyjątkowa i ważną bo to nie jest ktoś tam taki sobie że możesz go sobie wyśmiać bo tak ci się podoba nie wiem w jakiej ty się wychowałes rodzinie ale chyba ty nie wiem nie rozumiesz co to jest wiara .Jeśli myslisz że jestes wspaniały to jestes zwykłym czubkiem którego ktoś nie odizolował jeszcze od społeczeństwa ,nie wiem co w tym jest takie śmieszne ale czepcie się stalina albo hitlera albo innych zwyrodnialców a nie czepiacie się takiej świętej osoby jak papież jan paweł 2 .Jak można wogóle publicznie zamieszczac takie zdięcia na forach internetowych?ja się pytam kto powinien za to odpowiedziec bo chyba widac że do koscioła nie chodzi jak jestes nie wiem ateistą albo wierzysz w jakies sekty czy wogóle jestes może ty sługą szatana a nie będziesz z papieża robił takiego ,to ty chyba jestes jakis nie wiem co sie jarasz pomiotami szatana .Wez pomyśl sobie ile papież zrobił ,on był kimś a ty kim jestes żeby z niego sobie robić kpiny co? kto dał ci prawo obrażac wogóle papieża naszego ?pomyślałes wogóle nad tym że to nie jest osoba taka sobie że ją wyśmieje i mnie będa wszyscy chwalic? wez dziecko naprawdę jestes jakis psycholek bo w przeciwieństwie do ciebie to papież jest autorytetem dla mnie a ty to nie wiem czyim możesz być autorytetem chyba takich samych jakiś głupków jak ty którzy nie wiedza co to kosciół i religia ,widac że się nie modlisz i nie chodzisz na religie do szkoły ,widac nie szanujesz religii to nie wiem jak chcesz to sobie wez swoje zdięcie wstaw ciekawe czy byś sie odważył .naprawdę wezta się dzieci zastanówcie co wy roicie bo nie macie widac pojęcia o tym kim był papież jan paweł2 jak nie jestescie w pełni rozwinięte umysłowo to się nie zabierajcie za taką osobę jak ojciec swięty bo to świadczy o tym że nie macie chyba w domu krzyża ani jednego obraza świętego nie chodzi tutaj o kosciół mnie ale wogóle ogólnie o zasady wiary żeby mieć jakąs godnosc bo papież nikogo nie obrażał a ty za co go obrażasz co? no powiedz za co obrażasz taką osobę jak ojciec święty ?brak mnie słów ale jakbyś miał pojęcie chociaz i sięgnął po pismo święte i poczytał sobie to może byś się odmienił .nie wiem idz do kościoła bo widac już dawno szatan jest w tobie człowieku ,nie lubisz kościoła to chociaż siedz cicho i nie obrażaj innych ludzi .
 

kr2y510

konfederata targowicki
12 770
24 700
@Gabriel
Jak tak sławisz JP II, to przynajmniej pisz Jego imię z dużej litery tępy chamie.
I won stąd. Jak trollować to na innych portalach.
 
OP
OP
M

MichalD

Guest

Hikikomori

少し変態
538
318
Podbijam temat z okazji kanonizacji.

QygWLbP.jpg
 

tomislav

libnet- kowidiańska tuba w twojej piwnicy!
4 777
12 985
Ja już swoje o tym kolesiu napisałem i powiedziałem w chwili panowania ogólnopolskiej onanistycznej psychozy, kiedy to zwaśnione drużyny piłkarskie wzajemnie waliły sobie konie z poczucia komuszej solidaruchowatości. Wskutek mojej nawijki wywalono mnie z muzycznego forum. Dalej utrzymuję to, co tam napisałem. Chciałbym się jeszcze tylko dowiedzieć, czy prawdą jest jego robota dla Niemców w czasie wojny i jak to jest, kiedy papieże watykańscy defekują. Mają tam w watykańskich kiblach jakieś pochłaniacze dźwięku pierdzenia i zapachów?

Któryś, bodajże kardynał, nazwał go "komunistą". Znajdę, to wkleję albo przepiszę.
 
M

Matrix

Guest
JP2 dał świdectwo, że z biednego sieroty można sie wybić na wysokie swiatowe stanowisko, nie miał co jeść to wstąpił do tajnego seminarium i tam się rozwinął, ponoć wyświęcono go na księdza skróconą, łatwiejszą ściężką za czasów wojny, nie musiał zdawać tych wszystkich egzaminów i chyba dltego jego droga była niezależna od tzw promotorów, znajomków, miał zdolności językowe, i wybił sie w Watykanie, taki Polak tylko bardzo zdolny i bardzo skromny, a potem jako Papież sobie podrózował po całym świecie, bo lubił publicznie występować, czyli kariera od tak jaby pucybuta do milionera tylko w kregach kościelnych. Można go troche naśladować i chwycić los w swoje tylko ręce.
 

Denis

Well-Known Member
3 825
8 509
Co ja mam o nim pisać? Jego słowa napiszą za mnie.

M.in. dziwne wypowiedzi o bogatych:

Bogatym nie jest ten, kto posiada, ale ten, kto „rozdaje”, kto zdolny jest dawać.
Jesteśmy tym bogatsi im więcej rzeczy zbędnych zdołamy odrzucić.
Jest rzeczą słuszną, by teolog był wolny, ale tą wolnością, która jest otwarta na prawdę i światłość płynące z wiary i wierność Kościołowi.
Całym sobą płacisz za wolność – więc to wolnością nazywaj, że możesz, płacąc ciągle na nowo, siebie posiadać.
Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to, kim jest; nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi.
Człowiekowi współczesnemu grozi duchowa znieczulica, a nawet śmierć sumienia. Śmierć sumienia jest natomiast czymś gorszym od grzechu.
Jednym z podstawowych praw wiernych jest prawo do słowa Bożego przekazywanego im w sposób integralny i zagwarantowany przez Urząd Nauczycielski Kościoła; do autentycznego nauczania biskupów Kościoła katolickiego nauczających w jedności z papieżem. Drodzy bracia, jak długo pozostajemy wierni powszechnemu Magisterium, tak długo możemy być pewni pomocy Ducha Świętego w naszym nauczaniu.
Każde życie, nawet najmniej znaczące dla ludzi, ma wieczną wartość przed oczami Boga(np. Adolf Hitler).
Kobiecość odnajduje siebie w odbiciu męskości, podczas gdy męskość potwierdza się przez kobiecość.
Należy przezwyciężyć myślenie, zgodnie z którym większym zaszczytem dla kobiety jest praca poza domem niż zajmowanie się domem(Korwina za takie coś gnoją).
Nie ma wolności bez solidarności! Dzisiaj wypada powiedzieć: nie ma solidarności bez miłości, więcej! nie ma przyszłości człowieka i narodu.
Potrzeba nieustannej odnowy umysłów i serc, aby przepełniała je miłość i sprawiedliwość, uczciwość i ofiarność, szacunek dla innych i troska o dobro wspólne, szczególnie o to dobro, jakim jest wolna Ojczyzna.
Rozszerzenie Unii Europejskiej na Wschód, a także dążenie do stabilizacji monetarnej powinny prowadzić do coraz ściślejszego wzajemnego powiązania narodów, przy zachowaniu tożsamości i historycznych tradycji każdego z nich, tak by mogły dzielić się niejako dziedzictwem wartości, które ukształtowało się przy ich współudziale, a do którego należy godność człowieka, jego podstawowe i niezbywalne prawa, nienaruszalność życia, wolność i sprawiedliwość, zmysł solidarności i odmowy dyskryminacji kogokolwiek.
Społeczeństwo powinno być zorganizowane w taki sposób, aby żony i matki nie były praktycznie zmuszone do pracy poza domem, i aby wówczas, gdy kobieta stanowi poświęcić się całkowicie rodzinie, rodzina ta mogła godnie żyć i rozwijać się.
Tradycja chrześcijańska nigdy nie podtrzymywała tego prawa [własności prywatnej] jako absolutnej i nienaruszalnej zasady. Zawsze rozumiała je natomiast w najszerszym kontekście powszechnego prawa wszystkich do korzystania z dóbr całego stworzenia: prawo osobistego posiadania jako podporządkowane prawu powszechnego używania, uniwersalnemu przeznaczeniu dóbr. Prócz tego, własność w nauczaniu Kościoła nigdy nie była rozumiana tak, aby mogła ona stanowić społeczne przeciwieństwo pracy. (…) Z tego punktu widzenia nadal pozostaje rzeczą nie do przyjęcia stanowisko „sztywnego” kapitalizmu, który broni wyłącznego prawa własności prywatnej środków produkcji jako nienaruszalnego „dogmatu” w życiu ekonomicznym.

Trzeba mu oddać, że miał kilka przebłysków...

Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od was nie wymagali.
Najbardziej twórczą ze wszystkich prac jest praca nad sobą, która pozwala odnajdywać urok młodości.
Prawo do inicjatywy gospodarczej jest ważne nie tylko dla jednostki, ale także dla dobra wspólnego (…) Negowanie tego prawa, jego ograniczanie (…) niszczy przedsiębiorczość, czyli twórczą podmiotowość obywatela.
Widzimy rozprzestrzenione wszędzie idee, sprzeczne z prawdą, którą objawił Bóg i której Kościół zawsze nauczał. W dogmatyce i teologii moralnej pojawiły się prawdziwe herezje, wywołując wątpliwości, zamieszanie, bunt. Nawet liturgia doznała szkody. Chrześcijanie zostali zanurzeni w intelektualnym i moralnym iluminizmie, w chrześcijaństwie socjologicznym, bez jasnego dogmatu czy obiektywnej moralności(to dowód nieuczciwości papieża, bo niedługo po tych słowach objął ekskomuniką Bractwo św. Piusa, czyli obrońców starej liturgii).
Interweniując bezpośrednio i pozbawiając społeczeństwo odpowiedzialności, państwo opiekuńcze powoduje utratę ludzkich energii i przesadny wzrost publicznych struktur, w których – przy ogromnych kosztach – raczej dominuje logika biurokratyczna.
Wolność ekonomiczna jest aspektem ludzkiej wolności (…) który nie może być odłączony od innych jej aspektów.
Wydaje się, że zarówno wewnątrz poszczególnych narodów, jak i w relacjach międzynarodowych wolny rynek jest najbardziej skutecznym narzędziem wykorzystania zasobów i zaspokajania potrzeb.

Wiele sprzecznych ze sobą wypowiedzi, wyraźny populizm i widoczny skręt w lewo sprawiają, że jest to dla mnie postać negatywna. Miał przebłyski mądrych wypowiedzi, ale były to chyba wypadki przy pracy i typowe gadanie pod publiczkę.

z1705627G.jpg

A_Papiez_Jaruzelski.jpg

Jan_Pawel_Lech_Walesa_lat_3359695.jpg

Papst_Fidel_DW_Sati_203947g.jpg

pzprd.jpg

97eaa5ee1a7089149d6fc7ba7c1a882e.jpg
 
Ostatnia edycja:

kr2y510

konfederata targowicki
12 770
24 700
Co ja mam o nim pisać? Jego słowa napiszą za mnie.

Tradycja chrześcijańska nigdy nie podtrzymywała tego prawa [własności prywatnej] jako absolutnej i nienaruszalnej zasady. Zawsze rozumiała je natomiast w najszerszym kontekście powszechnego prawa wszystkich do korzystania z dóbr całego stworzenia: prawo osobistego posiadania jako podporządkowane prawu powszechnego używania, uniwersalnemu przeznaczeniu dóbr. Prócz tego, własność w nauczaniu Kościoła nigdy nie była rozumiana tak, aby mogła ona stanowić społeczne przeciwieństwo pracy. (…) Z tego punktu widzenia nadal pozostaje rzeczą nie do przyjęcia stanowisko „sztywnego” kapitalizmu, który broni wyłącznego prawa własności prywatnej środków produkcji jako nienaruszalnego „dogmatu” w życiu ekonomicznym.

Ten cytat, pokazuje różnicę pomiędzy propertarianami, czyli libertarianami którzy stanowili większość pod koniec ubiegłego wieku, a chrześcijańskimi libertarianami, zdominowanymi przez katolików, którzy obecnie stanowią większość.
Własność. To jest to, dlaczego Kościół Rzymski jest dla niechrześcijańskich libertarian wrogiem.
 

pikol

Od humanitarystów nie biorę.
1 004
1 635
10. Innym ważnym zapisem bardzo pouczającym dla naszych czasów, jest koncepcja stosunków pomiędzy Państwem a obywatelami. Encyklika Rerum novarum poddaje krytyce dwa systemy społeczno-ekonomiczne: socjalizm i liberalizm. Socjalizmowi poświęca część pierwszą, w której zostaje potwierdzone prawo do własności prywatnej. Liberalizmowi zaś nie poświęca specjalnego rozdziału, ale — co zasługuje na uwagę — przeprowadza jego krytykę, gdy podejmuje temat obowiązków Państwa32. Nie może się ono ograniczać do „starania o dobro części obywateli”, to znaczy tych, którzy są bogaci i żyją w dobrobycie, a „zaniedbywać resztę”, stanowiącą niewątpliwie przeważającą większość społeczeństwa; w przeciwnym razie zostaje naruszona zasada sprawiedliwości, która nakazuje oddać każdemu to, co mu się należy. „Chroniąc zaś prawa poszczególnych osób, Państwo winno mieć w sposób szczególny na względzie maluczkich i biednych. Warstwa bowiem bogatych, dostatkami obwarowana, mniej potrzebuje opieki Państwa; klasy natomiast ubogie, pozbawione ochrony, jaką daje majątek, szczególniej tej opieki potrzebują. Dlatego Państwo powinno bardzo pilnym staraniem i opieką otoczyć pracowników najemnych, stanowiących masy ludności biednej”33.

Społeczeństwo i Państwo winny ponadto gwarantować taki poziom zarobków, by wystarczały one na utrzymanie pracownika i jego rodziny, a także pozwalały na gromadzenie pewnych oszczędności. Należy zatem dokładać starań, by doskonalić umiejętności i uzdolnienia pracowników i w ten sposób czynić ich pracę coraz lepszą i bardziej wydajną; ale potrzeba też nieustannej czujności i odpowiednich praw, by wyeliminować haniebne zjawiska wyzysku, przede wszystkim względem pracowników najsłabszych, imigrantów czy żyjących na marginesie społecznym. Niezmiernie ważna w tej dziedzinie jest rola związków zawodowych, które zawierając kontrakty, ustalają dolną granicę zarobków i warunki pracy.

Jakże nie wspomnieć tu o przemocy wymierzonej przeciw życiu milionów istot ludzkich, zwłaszcza dzieci, zmuszonych znosić nędzę, niedożywienie i głód z powodu niesprawiedliwego podziału ziemi pomiędzy poszczególne narody i klasy społeczne? O przemocy nieodłącznie związanej nie tylko z wojną ale także z gorszącym handlem bronią, który przyczynia się do zaostrzenia licznych konfliktów zbrojnych, nękających świat? O zasiewie śmierci, jaki dokonuje się przez bezmyślne naruszanie równowagi ekologicznej, przez zbrodniczy handel narkotykami i przez propagowanie wzorców zachowań w dziedzinie życia płciowego, które nie tylko są moralnie nie do przyjęcia, ale rodzą także poważne niebezpieczeństwa dla życia? Nie sposób sporządzić pełnej listy różnorakich zagrożeń życia ludzkiego, tak wiele jawnych i ukrytych form przybierają one w naszych czasach!

Z wybranych encyklik.
 
Ostatnia edycja:

libertarianin.tom

akapowy dogmatyk
2 697
7 101
Ten cytat, pokazuje różnicę pomiędzy propertarianami, czyli libertarianami którzy stanowili większość pod koniec ubiegłego wieku, a chrześcijańskimi libertarianami, zdominowanymi przez katolików, którzy obecnie stanowią większość.
Własność. To jest to, dlaczego Kościół Rzymski jest dla niechrześcijańskich libertarian wrogiem.

Jest duzo roznych grup, ktore mozna podpisac pod "chrzescijanskich libertarian":

Christian Libertarians - dziwni kolesie, ktorzy uwazaja sprzedawanie heroiny za OK (bo nie ma o tym w Biblii) ale za pedalstwo to juz chca kamieniowac (cos jak Gary North)
Libertarian Christians - ktorzy na pdostawie Biblii wyprowadzaja w sumei propoertarianizm
i sa wreszczie libertarianie, ktorzy sa Katolikami i sa takimi samymi propertarianami jak i ateistyczni libertarianie (Rockwell, Tucker). Naprawde nie widze tu zadnego konfliktu.

A co do wypowiedzi Papiezy to maja one dla mnie drugorzedna wartosc. Najpierw Biblia: "Nie kradnij!", a potem encykliki Papieskie. A jak sie Papiez nie zgadza z Biblia to tym gorzej dla niego.
 
Do góry Bottom